Գլխավոր Լրահոս Վիդեո Կիսվել
Մի մարդը չի կարող պառակտել մեզ երկարաժամկետ, հակառակության վերջը պետք է դրվի Հայաստանում․ Նարեկ Կարապետյան Գյումրիի ռեպետիցիան` Մայր տաճարը զավթելուց առաջ. Էդմոն Մարուքյան «Մեր ձևով» ժողովրդական շարժման համակարգող Նարեկ Կարապետյանը Սուրբ Սարգիս եկեղեցում մասնակցել է Սուրբ և անմահ պատարագի «Անդառնալի կորստի և մեր ժողովրդի միասնության խորհրդանիշ»․ Աբրահամ Հովեյանը՝ Սպիտակի երկրաշարժի մասին Դեկտեմբերի 7-ը մեր ցավի, բայց նաև մեր միասնականության օրն է․ այն հիշեցնում է, որ վերքերից հետո մենք գտել ենք ուժ՝ կրկին կանգնելու ու շարունակելու․ Նաիրի Սարգսյան Միշտ չէ, որ մեծամասնությունը ճիշտ է և դա պատմությունը բազմիցս ապացուցել է․ Էդմոն Մարուքյան Nissan ընկերությունը արևային վահանակներ կտեղադրի էլեկտրական մեքենաների տանիքներին Հաջորդ իշխանությունը ստիպված է լինելու ամեն ինչ սկսել զրոյից. «Փաստ» Յունիբանկն առաջին անգամ Հայաստանում թողարկել է անժամկետ պարտատոմսեր Փաշինյանը փոխում է եկեղեցու դեմ պայքարի շեշտադրումները Հազարավոր դեն նետված արևային վահանակները հանկարծակիորեն ճանաչվել են որպես արժեքավոր վառելիքի աղբյուր Հանքն անխելք մարդու բան չէ. «Փաստ»
Գ. Ծառուկյանի հազարից ավելի թիմակից Գյումրիում հարգանքի տուրք մատուցեցին երկրաշարժի զոհերի հիշատակին«Մեր ձևով» ժողովրդական շարժման անդամները այցելել են Գյումրի հարգանքի տուրք մատուցելու 1988-ի ավերիչ երկրաշարժի զոհերի հիշատակինՇնորհակալություն եմ հայտնում մեր խիզախ ընկեր Անահիտ Ղազարյանին, և կոչ անում եկեղեցու բոլոր նվիրյալ զավակներին հետևելու նրա օրինակին. Ավետիք ՉալաբյանԼավ և վատ լուրեր կան. Էդմոն ՄարուքյանՄի մարդը չի կարող պառակտել մեզ երկարաժամկետ, հակառակության վերջը պետք է դրվի Հայաստանում․ Նարեկ Կարապետյան Գյումրիի ռեպետիցիան` Մայր տաճարը զավթելուց առաջ. Էդմոն Մարուքյան «Մեր ձևով» ժողովրդական շարժման համակարգող Նարեկ Կարապետյանը Սուրբ Սարգիս եկեղեցում մասնակցել է Սուրբ և անմահ պատարագի«Անդառնալի կորստի և մեր ժողովրդի միասնության խորհրդանիշ»․ Աբրահամ Հովեյանը՝ Սպիտակի երկրաշարժի մասին Դեկտեմբերի 7-ը մեր ցավի, բայց նաև մեր միասնականության օրն է․ այն հիշեցնում է, որ վերքերից հետո մենք գտել ենք ուժ՝ կրկին կանգնելու ու շարունակելու․ Նաիրի Սարգսյան Մենք երբեք մեր հայրենակիցներին չենք թողնի միայնակ․ «Մեր ձևով» ժողովրդական շարժում Կճոյանը Գյումրիում. Պահանջում եմ առնվազն պաշտոնանկ անել․ Էդմոն Մարուքյան Մենք ներկա էինք պատարագին, և մեր ներկայությամբ քաջալերում էինք մեր հոգևոր հայրերին Միշտ չէ, որ մեծամասնությունը ճիշտ է և դա պատմությունը բազմիցս ապացուցել է․ Էդմոն ՄարուքյանԿենսաթոշակները 50%-ով բարձրացնելու հարցով ստորագրահավաք կսկսվի Nissan ընկերությունը արևային վահանակներ կտեղադրի էլեկտրական մեքենաների տանիքներինԱռանձին շրջաններում սպասվում են տեղումներ՝ նախալեռնային շրջաններում ձյան և ձնախառն անձրևի տեսքովԱբրահամ Կուլաջյանը նշանակվել է օտարերկրյա պետություններում Սփյուռքի գործերի հանձնակատարՔաղաքականությունը, որը մտադիր է իրականացնել Թրամփը, համընկնում է Թուրքիայի շահերի հետ․ ՖիդանՉի լինելու նման բան, որ օդանավակայանից Վեհափառին տանեն. Հրայր Կամենդատյան Նիկոլի իշխանության մնալու գլխավոր պատճառն ընդդիմության վատ պայքարը չէ․ Շարմազանով
Հասարակություն

Ucom-ը նշում է Հաճախորդի միջազգային օրը՝ ամրապնդելով իր կապը բաժանորդների հետ

Մարտի 19-ին Ucom-ը նշում է Հաճախորդի միջազգային օրը՝ այն օգտագործելով որպես հատուկ առիթ՝ ամրապնդելու իր կապը հաճախորդների հետ։ Սակայն ընկերությունը չի բավարարվել միայն շնորհավորական խոսքերով ու բացիկներով։ 

Ամբողջ օրվա ընթացքում ընկերության ղեկավար կազմն այցելում է վաճառքի և սպասարկման կենտրոններ՝ Երևանում ու մարզերում, սպասարկում հաճախորդներին, լսում նրանց կարծիքներն ընկերության աշխատանքի և ծառայությունների որակի մասին, ինչպես նաև պատասխանում բոլոր տրված հարցերին։ 

Զուգահեռ ընկերության միջին և բարձրագույն օղակների ղեկավարներն աշխատում են զանգերի կենտրոնում, կապվում են բաժանորդների հետ, շնորհավորում Հաճախորդի միջազգային օրը, լուծում նրանց մոտ առաջացած խնդիրները և պատասխանում հարցերին։ 

Ղեկավարների մի մասն էլ միացել է տեխնիկական թիմին՝ այցելելով ֆիքսված ծառայություններին նոր միացող բաժանորդների տներ և կատարելով միացումներ։ 

Ընկերության ղեկավարությունը չի մոռացել նաև սպասարկող անձնակազմի մասին, քանի որ հենց նրանք են ամեն օր սպասարկում բաժանորդներին և ապահովում ծառայությունների որակյալ մատուցումը։ 

«Մեր հաճախորդներն այն ամենի հիմքում են, ինչ մենք անում ենք, և սպասարկման ծառայությունների մեր նվիրված աշխատակիցների շնորհիվ ենք մենք կարողանում նրանց մատուցել հուսալի և որակյալ ծառայություններ և նորարար մոտեցումներ ներդնել մեր ամենօրյա աշխատանքի մեջ: Ու այս հատուկ օրը մենք ոչ միայն մեր գնահատանքն ենք ցույց տալիս բաժանորդներին, այլև մեր երախտագիտությունն ենք հայտնում նրանց սպասարկող մեր գործընկերներին, ու մեր միջի կապն ամրապնդելով, փորձում ենք նոր ձևեր գտնել մեր աշխատանքն էլ ավելի բարելավելու համար», - նշել է Ucom-ի գլխավոր տնօրեն Ռալֆ Յիրիկյանը։

Այս նախաձեռնությունը Ucom-ի գլոբալ մոտեցման մաս է, ըստ որի ընկերության գլխավոր առաջնահերթությունը բաժանորդի դրական փորձառությունն է: