Ճապոնիայում արհեստական կղզիների վրա կառուցված օդանավակայանը ծովի տակ անցնելու վտանգի առջև է
Ճապոնական Կանսայի միջազգային օդանավակայանը, որը գտնվում է Օսակա ծովածոցի երկու արհեստական կղզիների վրա, ջրի տակն անցնելու վտանգի առաջ է կանգնել ենթակառուցվածքների ծանրության պատճառով։ 20 միլիարդ դոլար արժողությամբ օդանավակայանը բացվել է 1994 թվականին և ներկայումս սպասարկում է տարեկան ավելի քան 30 միլիոն ուղևորի։ Այն կապվում է մայրցամաքային Ճապոնիայի հետ 3,75 կմ երկարությամբ կամրջով։ Այս մասին գրում է Bild-ը:
Այն նախատեսված է նույնիսկ երկրաշարժերին դիմակայելու համար. թռիչքուղիները կառուցված են ասֆալտբետոնե հատուկ խառնուրդով, որը թույլ է տալիս դրանց թեքվել և դեֆորմացվել: Բայց հիմնական խնդիրն այն է, որ օդանավակայանի ծանրությունը ճնշում է ծովի հատակին, որը կազմված է տիղմից ու ցեխից, և այն սկսում է թուլանալ։
Ինժեներները ակնկալում էին, որ օդանավակայանի շահագործման առաջին տարիներին այն 50 տարվա ընթացքում 8 մետրով ջրի տակ կանցնի, սակայն բացման պահին այդ ցուցանիշն արդեն գերազանցվել է: Այսօր օդանավակայանն արդեն խորասուզվել է 11,5 մետրով. մինչև 2056 թվականը կառույցը կարող է ամբողջովին ջրի տակն անցնել:
Կանսայի օդանավակայանն ունի աշխարհի ամենաերկար տերմինալային շենքը՝ 1,7 կիլոմետր: Այն նաև հայտնի է ուղեբեռի բեռնաթափման իր ռեկորդով. այստեղ երբևէ որևէ ուղևոր իր ուղեբեռը չի կորցրել:




















Հուսով եմ` տիկինը կհերքի Քաջարանի կոմբինատի բեռնափոխադրման մոնոպոլիստը լինելու ասեկոսեն․ Դանիելյան
Փաշինյանի ձեռամբ ադրբեջանցի հատուկ ջոկատայինները գալու են ու «խաղաղ» տեղավորվեն ՀՀ-ում. ադրբեջանագետ
Մահացել է անվանի բժիշկ Արտավազդ Սահակյանը
Ուզել են Արշակ Սրբազանի գրպանը բան գցեն, հիշել են՝ սքեմը գրպան չունի. Հայկ Մամիջանյան
Ռուբլին թանկացել է․ փոխարժեքն՝ այսօր
Իշխանությունը քահանա է փնտրում. ինչ է կատարվում Գյումրիում. «Ժողովուրդ»
Ինչո՞ւ «նետերն» ուղղվեցին հենց «կռիվը բաժանողի» վրա. «Փաստ»
Արշակ սրբազանին վերաբերող ճեպազրույցում անզգույշ մի արտահայտություն եմ արել․ փաստաբան
Վիճաբանություն և ծեծկռտուք՝ Երևանում. կա վիրավոր. 6 մասնակիցների ինքնությունը պարզվել է
Ուրիշ ո՞ւմ հետ պետք է մենամարտեմ հիմա, եթե ոչ նրա. Ծառուկյանը նոր մրցակից է ընտրել