Գլխավոր Լրահոս Վիդեո Կիսվել
Հաջորդ իշխանությունը ստիպված է լինելու ամեն ինչ սկսել զրոյից. «Փաստ» Յունիբանկն առաջին անգամ Հայաստանում թողարկել է անժամկետ պարտատոմսեր Փաշինյանը փոխում է եկեղեցու դեմ պայքարի շեշտադրումները Հազարավոր դեն նետված արևային վահանակները հանկարծակիորեն ճանաչվել են որպես արժեքավոր վառելիքի աղբյուր Հանքն անխելք մարդու բան չէ. «Փաստ» Ինչո՞ւ է «հիմա խոսում» պաշտպանության նախկին նախարարը. «Փաստ» Ինչո՞ւ «նետերն» ուղղվեցին հենց «կռիվը բաժանողի» վրա. «Փաստ» «Սա պետականության հանդեպ ծաղր է» . «Փաստ» Օրենքի վիճահարույց դրույթը՝ քաղաքական մահակ. «Փաստ» Ինչու՞ է Ալիևը ստորագրում այն, ինչի հետ ինքը կապ չունի. Էդմոն Մարուքյան Սևրի պայմանագիրը մնաց թղթի վրա. Հրայր Կամենդատյան Մենք իրավունք չունենք մոռանալու մեր տղաների սխրանքը. Արսեն Գրիգորյան
Քաղաքականությունը, որը մտադիր է իրականացնել Թրամփը, համընկնում է Թուրքիայի շահերի հետ․ ՖիդանՉի լինելու նման բան, որ օդանավակայանից Վեհափառին տանեն. Հրայր Կամենդատյան Նիկոլի իշխանության մնալու գլխավոր պատճառն ընդդիմության վատ պայքարը չէ․ ՇարմազանովՆարեկ Կարապետյանի հարցազրույցը Թաքեր Կարլսոնի հետ քննադատել են միայն ՔՊ-ականներն ու Ալիևի օգնական Հիքմեդ Հաջիևը. Մարիաննա ՂահրամանյանՍպասվում է առանց տեղումների եղանակ․ օդի ջերմաստիճանը կնվազի, ապա կբարձրանաՓաշինյանի կոչով Վեհարան չեն կարող գրnhել, ժողովուրդ մոբիլիզացնելու ռեսուրս չունի. ՔոչարյանԻշխանությունները Գյումրիի վաղվա պատարագի մարդաշատությունն ապահովելու համար գործի են անցելՎեհափառ Հայրապետը վերադարձավ հայրենիք Ֆրանսիայի Եվրոպայի և արտաքին գործերի նախարարության հատուկ հանձնակատարն այցելել է ԾիծեռնակաբերդՅոթ Վերքը հաղթահարել է թուրքական օկուպացիա, սա էլ կհաղթահարվի պատվով․ Շիրակի թեմի հայտարարությունըԱրցախից տեղահանված ընտանիքների բնակապահովման ծրագրում փոփոխություններ են տեղի ունեցելԵրևանում շենքի բակից գողացել են «ԵՄՀ մարզադպրոց» ՀՈԱԿ-ի տնօրենի «Toyota»-ի կողային հայելիներըՀայաստանի ավտորիտար շրջադարձը. Նիկոլ Փաշինյանը և Սամվել Կարապետյանի ու Հայ Առաքելական Սուրբ Եկեղեցու նկատմամբ հետապնդումները․ Ռոբերտ ԱմստերդամԱյսօրվանից մեկնարկում է արտադպրոցական ծրագրերի կենտրոնների մանկավարժների կամավոր ատեստավորումըԱրամ Առաջինը Լիբանանում Իրանի դեսպանի հետ քննարկել են TRIPP նախագծի հետ կապված հարցերԳուգարաց թեմի հոգևորականները՝ թեմի առաջնորդի գլխավորությամբ, աջակցություն են հայտնել ՎեհափառինԻնչպե՞ս փոխել երկրի զարգացման դինամիկան Ադրբեջանի նախագահը այսօր կրկին զգուշացրեց մեզ, որ հանկարծ, ինչպես ժողովուրդն է ասում, «արխային չընկնենք»․ Արևմտյան Ադրբեջանի թեման փակված չէ, և իրենք վերադառնալու են Հայաստան․ Էդմոն ՄարուքյանԻնչպե՞ս փոխել երկրի զարգացման դինամիկան․ Արմեն ԳևորգյանԵՄ-ն ՏՏ ոլորտում սահմանում է անիրագործելի կանոններ․ Դուրով
Միջազգային

Սաուդյան Արաբիան քննարկում է դեպի Եգիպտոս կամուրջ կառուցելու հնարավորությունը

Neom մեգապրոյեկտի շրջանակներում մոլորակի վրա կարող է հայտնվել ևս մեկ տպավորիչ կառույց։ Խոսքը Կարմիր ծովի վրայով անցնող կամրջի կամ թունելի մասին է, որը ենթադրաբար պետք է Սաուդյան Արաբիան կապի Եգիպտոսի հետ։ Սա թույլ կտա ստեղծել առևտրային երթուղիներ, որոնք շրջանցում են Իսրայելի խնդրահարույց տարածքը և պարզեցնում են ապրանքների երկաթուղային մատակարարումը Արևելքի և Արևմուտքի միջև։

 

Այս նախագծի վերաբերյալ դեռևս պաշտոնական տեղեկատվություն չկա, սակայն Եգիպտոսի տրանսպորտի նախարար Կամել ալ-Վազիրը վերջերս կայացած համաժողովում հայտարարել է, որ կամրջի նախագծումն արդեն ավարտվել է, գրում է Techkult-ը։ Սա կարելի է դիտարկել որպես առաջարկ Ռիադին. Կահիրեն հրավիրում է իր հարուստ հարևանին իրականացնելու լայնածավալ ենթակառուցվածքային նախագիծ։ Այն շահավետ է երկու երկրների համար էլ, բայց Սաուդյան Արաբիան ավելի շատ հնարավորություններ ունի այն իրականացնելու համար։

 

Հիշեցնենք, որ Կարմիր ծովի վրայով կամրջի կառուցման հարցը քննարկվել էր դեռևս 2016 թվականին Սաուդյան Արաբիայի թագավորի կողմից։ Այդ ժամանակ երկիրը նոր էր սկսում բում ապրել զբոսաշրջային և տրանսպորտային օբյեկտների շինարարության ոլորտում։ Հարցն այն է, թե որտեղ կառուցել կամուրջը, քանի որ նեղ ու երկար Կարմիր ծովն ունի շատ փխրուն կորալային էկոհամակարգ, բացի այդ, այստեղ ինտենսիվ նավագնացություն է ընթանում։ Ամենանեղ կետում՝ Տիրանի նեղուցում, երկրների միջև հեռավորությունը ընդամենը 6.4 կմ է, բայց այն ամենևին էլ ամենահարմարը չէ կամուրջ և մուտքի ճանապարհներ կառուցելու համար։

Նման կամրջի կառուցման օգտին լրացուցիչ փաստարկ է այն, որ Եգիպտոսն ավարտում է իր երկաթուղային ցանցի արդիականացումը, և դրա թարմացված հզորությունը պահանջում է օգտագործում և ապրանքների տեղափոխման խոշոր պայմանագրեր։ Հետևաբար, պատահական չէ, որ կամուրջ կառուցելու հարցը բարձրացրել է եգիպտական կողմը։