Գլխավոր Լրահոս Վիդեո Կիսվել
Հաջորդ իշխանությունը ստիպված է լինելու ամեն ինչ սկսել զրոյից. «Փաստ» Յունիբանկն առաջին անգամ Հայաստանում թողարկել է անժամկետ պարտատոմսեր Փաշինյանը փոխում է եկեղեցու դեմ պայքարի շեշտադրումները Հազարավոր դեն նետված արևային վահանակները հանկարծակիորեն ճանաչվել են որպես արժեքավոր վառելիքի աղբյուր Հանքն անխելք մարդու բան չէ. «Փաստ» Ինչո՞ւ է «հիմա խոսում» պաշտպանության նախկին նախարարը. «Փաստ» Ինչո՞ւ «նետերն» ուղղվեցին հենց «կռիվը բաժանողի» վրա. «Փաստ» «Սա պետականության հանդեպ ծաղր է» . «Փաստ» Օրենքի վիճահարույց դրույթը՝ քաղաքական մահակ. «Փաստ» Ինչու՞ է Ալիևը ստորագրում այն, ինչի հետ ինքը կապ չունի. Էդմոն Մարուքյան Սևրի պայմանագիրը մնաց թղթի վրա. Հրայր Կամենդատյան Մենք իրավունք չունենք մոռանալու մեր տղաների սխրանքը. Արսեն Գրիգորյան
Արցախից տեղահանված ընտանիքների բնակապահովման ծրագրում փոփոխություններ են տեղի ունեցելԵրևանում շենքի բակից գողացել են «ԵՄՀ մարզադպրոց» ՀՈԱԿ-ի տնօրենի «Toyota»-ի կողային հայելիներըՀայաստանի ավտորիտար շրջադարձը. Նիկոլ Փաշինյանը և Սամվել Կարապետյանի ու Հայ Առաքելական Սուրբ Եկեղեցու նկատմամբ հետապնդումները․ Ռոբերտ ԱմստերդամԱյսօրվանից մեկնարկում է արտադպրոցական ծրագրերի կենտրոնների մանկավարժների կամավոր ատեստավորումըԱրամ Առաջինը Լիբանանում Իրանի դեսպանի հետ քննարկել են TRIPP նախագծի հետ կապված հարցերԳուգարաց թեմի հոգևորականները՝ թեմի առաջնորդի գլխավորությամբ, աջակցություն են հայտնել ՎեհափառինԻնչպե՞ս փոխել երկրի զարգացման դինամիկան Ադրբեջանի նախագահը այսօր կրկին զգուշացրեց մեզ, որ հանկարծ, ինչպես ժողովուրդն է ասում, «արխային չընկնենք»․ Արևմտյան Ադրբեջանի թեման փակված չէ, և իրենք վերադառնալու են Հայաստան․ Էդմոն ՄարուքյանԻնչպե՞ս փոխել երկրի զարգացման դինամիկան․ Արմեն ԳևորգյանԵՄ-ն ՏՏ ոլորտում սահմանում է անիրագործելի կանոններ․ ԴուրովՈւկրաինայի համար տարածքից հրաժարվելն անթույլատրելի է․ ՍիրսկիՀայաստանում քաղբանտարկյալների թիվը գերազանցում է 70-ը․ Ավետիք ՉալաբյանԵրևանի և Բաքվի միջև խաղաղության համաձայնագրի ստորագրումից հետո «հայ-թուրքական սահմանի բացման հույս կհայտնվի»․ Թուրքիայում ԱՄՆ դեսպանՏարադրամի փոխարժեքները դեկտեմբերի 6-ինԱրգենտինայի և Պորտուգալիայի հավաքականները հնարավոր է մրցեն 2026 թվականի աշխարհի առաջնության 1/4 եզրափակչումԶՊՄԿ-ն աջակցում է CaseKey ուսանողական մրցույթին. տեսանյութ Մենք պետք է դառնանք պետական հետաքրքրություններով առաջնորդվող ժողովուրդՄեր խնդիրը Հայաստանի և Սփյուռքի միջև ամուր կամուրջներ կառուցելն է․ Մենուա Սողոմոնյան Ժաննա Անդրեասյանը Լեհաստան է գործուղվումՀայ թոշակառուն չպետք է ապրի աղքատ, երբ հարևան երկրներում արժանապատիվ ծերություն կա․Հրայր Կամենդատյան
Մամուլի տեսություն

Երբ հարկատուն համարվում է հերոս, ապա քաղաքացուն տուգանողն էլ կհամարվի հերոսին 5 պակա՞ս․ «Իրավունք»

«Իրավունք» թերթը գրում է. «Ինչպես արդեն գիտենք, օգոստոսի 1-ից եւս մեկ առիթ է ստեղծվել քաղաքացուն տուգանքի մատերիալ դարձնելու համար: Երեւանի քաղաքապետարանի գործավարական նիստի ընթացքում քաղաքապետի տեղակալ Սուրեն Գրիգորյանը երեկ ասաց, որ հասարակական տրանսպորտում հսկողության իրականացման լիազորությունները նախատեսվել են հասարակական կարգի պահպանության ծառայության համար։

«Ինչ վերաբերում է ընդհանուր գործընթացին՝ ծրագրային աշխատանքներն այս շաբաթվա ընթացքում կավարտվեն, եւ հասարակական կարգի պահպանման ծառայության մեր գործընկերների հետ կիրականացվեն համապատասխան դասընթացներ՝ այն մասին, թե ինչպես իրականացնել ստուգումները տրանսպորտում։ Դրանից հետո ստուգումները կսկսեն իրականացվել»,- ասել է Գրիգորյանը։

Իր հերթին քաղաքապետ Տիգրան Ավինյանը արձագանքել է. «Այսինքն՝ այս շաբաթ մենք սկսում ենք վերապատրաստումը եւ փաստացի արդեն սկսում ենք պոտենցիալ խախտողներին տուգանել»:

Այո՛, պարոնայք ատենակալներ, պասերո՜վ: Մեկդ մյուսին լրացնելով, պաս տալով, դե նախապես սցենարը անգիր արած աշակերտի նման, ժողովրդին թալանեք, բայց նախքան սկսելը, փորձեք դա պատկերացնել՝ գործնականում ինչպե՞ս եք անելու: Չե՞ք զգում, որ ինչ ծրագիր կազմեցիք՝ կապված տրանսպորտի վճարների հետ, ձախողեցիք: Սկզբում թղթե տարբերակը, այնուհետ՝ քարտայինը, հիմա էլ նոր բան եք մոգոնել: Լավ՝ ինչո՞ւ: Հնարավոր չէ՞ր այսչափ ծանրացած կյանքն առավել չծանրացնել:

Ստացվում է, որ քաղաքապետարանն ի վիճակի է պահել հսկիչներ, նրանց վարձատրել: Հարց՝ ո՞ւմ հաշվին եւ ինչի՞ հաշվին, երբ մինչ այս, առանց այդ հսկիչների «յոլա« ենք գնացել: Եվ հետո, մի հատ էլ դասընթացների վրա գումար ծախսել, որ հսկիչները հսկել սովորե՞ն:

Դա էլ մի կողմ, եկեք հաշվենք. օրը 800 շարժակազմ է դուրս գալիս, քաղաքային իշխանությունն ինչպե՞ս է պատկերացնում տուգանելու ձեւը: Ինչպե՞ս պետք է այդքան մարդու ստուգեն: Ինչպե՞ս պետք է այդ հսկիչը՝ 70-80 մարդու, որ կան ավտոբուսի մեջ, բանկային քարտերը ստուգի: Նախ հստակեցնենք, որ դրա իրավունքը ոչ մեկը չունի՝ այլ անձի բանկային քարտ ստուգելու, եւ հետո՝ ինչպե՞ս է դա իրականացվելու:

Եվ վերջապես՝ արդեն բազում նախագծեր չհաջողած քաղաքային իշխանությունը պետք է հասկանար, որ տրանսպորտի թանկացումը, բառի բուն իմաստով, գցել է ոտքին ու տակից դուրս չի գալիս: Այնպես որ, սա ձեր խելքի բանը չէր, պարոնա՛յք:

Ի դեպ, իսկ այն 100 դրամանոց ապարատները, որոնք կային նախքան տրանսպորտի թանկացումն ու թղթային համակարգին անցնելը, ի՞նչ եղան, ինչպե՞ս դասավորվեց այդ բավականին թանկ տեխնիկայի ճակատագիրը: Այ դա ոչ ոք չգիտի:

Մանրամասն՝ թերթի այսօրվա համարում։