Գլխավոր Լրահոս Վիդեո Կիսվել
Հաջորդ իշխանությունը ստիպված է լինելու ամեն ինչ սկսել զրոյից. «Փաստ» Յունիբանկն առաջին անգամ Հայաստանում թողարկել է անժամկետ պարտատոմսեր Փաշինյանը փոխում է եկեղեցու դեմ պայքարի շեշտադրումները Հազարավոր դեն նետված արևային վահանակները հանկարծակիորեն ճանաչվել են որպես արժեքավոր վառելիքի աղբյուր Հանքն անխելք մարդու բան չէ. «Փաստ» Ինչո՞ւ է «հիմա խոսում» պաշտպանության նախկին նախարարը. «Փաստ» Ինչո՞ւ «նետերն» ուղղվեցին հենց «կռիվը բաժանողի» վրա. «Փաստ» «Սա պետականության հանդեպ ծաղր է» . «Փաստ» Օրենքի վիճահարույց դրույթը՝ քաղաքական մահակ. «Փաստ» Ինչու՞ է Ալիևը ստորագրում այն, ինչի հետ ինքը կապ չունի. Էդմոն Մարուքյան Սևրի պայմանագիրը մնաց թղթի վրա. Հրայր Կամենդատյան Մենք իրավունք չունենք մոռանալու մեր տղաների սխրանքը. Արսեն Գրիգորյան
«ՀայաՔվե» միավորումը խորապես վշտացած է հայտնի բժիշկ և հասարակական գործիչ Արտավազդ Սահակյանի անժամանակ մահովՎաշինգտոնում կայացավ ֆուտբոլի աշխարհի առաջնության վիճակահանությունըՄահացել է անվանի բժիշկ Արտավազդ ՍահակյանըՎայոց Ձորում «Մեր ձևով» ժողովրդական շարժումը ջերմ ընդունելության է արժանացելՔՊ-ում դեռ որոշում են՝ ինչպես կազմել ընտրացուցակըԵրևանում փոշու պարունակությունը գերազանցել է սահմանային թույլատրելի կոնցենտրացիանԱլիևը նոր պահանջներ է դնում, իսկ Փաշինյանը ձկան պես լուռ էՀՀ Երկրորդ Նախագահ Ռոբերտ Քոչարյանի հանդիպումը աջակիցների հետՎերահաստատում ենք մեր հավատարմության ուխտը Գարեգին Բ Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսին․ հայտարարություն Եվս մեկ անգամ ուզում ենք շեշտել, որ փորձ է կատարվում խեղաթյուրել իրական տեղեկությունները. ՀԷՑ Վերահսկողական ԿոմիտեՄասիս-Արտաշատ ավտոճանապարհին մառախուղ էՎեհափառը Մետրոպոլիտ Արքեպիսկոպոսին և Կարդինալ Ավելինին նվիրեց Մայր Աթոռից բերված նվերներԵրևանում տեղի է ունեցել «ԵԱՏՄ. ինտեգրացիա և հնարավորություններ» կրթական մարաթոնը Պռոշյան փողոցում 7 մեքենայի մասնակցությամբ վթար է եղել․ կա 1 զոհ, 1 հոգի տեղափոխվել է հիվանդանոցԿենսաթոշակային համակարգը պետք է համապատասխանեցվի սպառողական զամբյուղին և գնաճին․ Ցոլակ ԱկոպյանՏավրիչեսկի Պալատում ելույթ ունենալը մեծ պատիվ է. Մհեր ԱվետիսյանՓաշինյանը փորձում է խափանել Եպիսկոպոսաց ժողովը Արման Թաթոյանը առաջարկ է ներկայացրել Ալիևին (տեսանյութ)Բրիտանական ազդեցությունը աճում է Հարավային Կովկասում Փաշինյանի ամբողջ կյանքի նպատակը վրեժխնդրnւթյnւնն է, դա լավ տեղ չի բերում․ Ռոբերտ Քոչարյան (տեսանյութ)
Տնտեսություն

Ռուսաստանը կհրաժարվի հացահատիկի տեղափոխման համար նավեր կառուցելուց և դրանք կպատվիրի Չինաստանից

Ռուսական հացահատիկի երեք խոշորագույն արտահանողներին իրենց նավատորմը թարմացնելու համար անհրաժեշտ է ավելի քան 60 բալք կրող նավ, սակայն դրանց կառուցման արժեքը Ռուսաստանում չորս անգամ ավելի բարձր է, քան Չինաստանում: Այդ պատճառով Ռոսագրոլիզինգը և Միացյալ նավաշինական կորպորացիան (ՄՆԿ) համաձայնել են առաջին տասը նավերի պատվերները տալ չինական նավաշինարաններին: Այս մասին հայտնի է «Կոմերսանտի» կողմից ուսումնասիրված Գյուղատնտեսության նախարարությունում «հին» նավատորմի վերաբերյալ կայացած հանդիպման նյութերից:

Ռուսական հացահատիկի արտահանողներին անհրաժեշտ է փոխարինել ընդհանուր առմամբ 61 խոշոր տոննաժ ունեցող նավ՝ 27 Handysize (40 հազար տոննա դեդվեյթ) և 34 Supramax (60 հազար տոննա)։ Միացյալ նավաշինական կորպորացիայի հաշվարկներով՝ ռուսական նավաշինարաններում բալքատար նավերի կառուցումը կարժենա համապատասխանաբար 13,9 միլիարդ ռուբլի առաջին նավի համար և 12,5 միլիարդ ռուբլի հաջորդ Handysize նավերի համար, ինչպես նաև 16,5 միլիարդ և 14,6 միլիարդ ռուբլի Supramax-ի համար: Միևնույն ժամանակ, Չինաստանում Handesize նավերը արժեն 3,5 միլիարդ ռուբլի, իսկ Supramax-ը՝ 4,2 միլիարդ: Իր հերթին, արտահանողների գնահատականներով, տեղափոխման փոխհատուցման ժամկետը և ռուսական հացահատիկի մրցունակությունը ձեռք են բերվում մինչև 5,5 միլիարդ ռուբլի արժողությամբ նավով և ոչ ավելի, քան 4-5% վարձակալության տոկոսադրույքով:

Բացի այդ, ինչպես նշել են Միացյալ նավաշինական կորպորացիայի ներկայացուցիչները, Ռուսաստանում գլխավոր նավերի կառուցման ժամկետը կկազմի առնվազն երկուսուկես տարի «մի շարք նավաշինարանների արդիականացման, ինչպես նաև պատվերն իրականացնելու և նշված գնային պարամետրերին հասնելու համար պետական աջակցության լրացուցիչ միջոցներ տրամադրելու պայմանով»։ Միևնույն ժամանակ, «Ռոսագրոլիզինգն» արդեն Չինաստանում գործընկեր է գտել, որը պատրաստ է առաջին նավերը կառուցել մեկ-մեկուկես տարում։

Համաձայն «Ռոսագրոլիզինգի» և Միացյալ նավաշինական կորպորացիայի համաձայնեցրած մոտեցման՝ նախատեսվում է, որ առաջին տասը բալկերները ամբողջությամբ կկառուցվեն չինական նավաշինարաններում։ Բայց ՄՆԿ-ն առաջարկել է այս խմբաքանակը բաժանել վեց նավից բաղկացած ֆիքսված և լրացուցիչ մասերի, որը կարող է տեղայնացվել։ Երկրորդ խմբաքանակը (51 բալկեր) կարող է կառուցվել Ռուսաստանում՝ օտարերկրյա նավաշինարանի կողմից սարքավորումների մատակարարմամբ ռուս միջնորդի միջոցով, բայց «շինարարության համար շուկայական գնային մակարդակ ապահովելու» պայմանով, ասվում է Գյուղատնտեսության նախարարության փաստաթղթերում։ Նշվում է, որ ՄՆԿ-ն կվերահսկի չինական նավաշինարանում շինարարության ընթացքը, կստանա կոնստրուկտորական և այլ փաստաթղթերին ծանոթանալու, ինչպես նաև կատարված աշխատանքների տեխնիկական ընդունման իրավունք։

Հարցումը վերաբերում է Ռուսաստանում խոշոր տոննաժ ունեցող նավերի, մասնավորապես՝ բալկերների կառուցման խնդիրներին։

«Infoline-Analytics»-ի ղեկավար Միխայիլ Բուրմիստրովի խոսքով՝ Ռուսաստանը չի կարող և չի էլ մրցակցելու Չինաստանի հետ զանգվածային խոշոր տոննաժ ունեցող նավերի կառուցման մեջ։ Նա նշել է, որ ռուսական նավաշինության մեջ կա բարձր տեխնոլոգիական հզորությունների մեծ պակաս, իսկ աշխատանքի ցածր արտադրողականությունը հանգեցնում է գների մի քանի անգամ թանկացման՝ Չինաստանի համեմատ։ Բուրմիստրովը հավելել է, որ այնպիսի ցածր տեխնոլոգիական նավերի, ինչպիսիք են բալկերները, սերիական կառուցումը ոչ տնտեսական իմաստ ունի, ոչ էլ նոր հմտություններ։ Նրա խոսքով՝ պետք է կենտրոնանալ տեխնոլոգիապես բարդ նավերի վրա, ինչպիսիք են սառցահատները, գազատարները, գիտական նավերը, բարձր սառցային դասի լցանավերը և այլն։