Գլխավոր Լրահոս Վիդեո Կիսվել
Հաջորդ իշխանությունը ստիպված է լինելու ամեն ինչ սկսել զրոյից. «Փաստ» Յունիբանկն առաջին անգամ Հայաստանում թողարկել է անժամկետ պարտատոմսեր Փաշինյանը փոխում է եկեղեցու դեմ պայքարի շեշտադրումները Հազարավոր դեն նետված արևային վահանակները հանկարծակիորեն ճանաչվել են որպես արժեքավոր վառելիքի աղբյուր Հանքն անխելք մարդու բան չէ. «Փաստ» Ինչո՞ւ է «հիմա խոսում» պաշտպանության նախկին նախարարը. «Փաստ» Ինչո՞ւ «նետերն» ուղղվեցին հենց «կռիվը բաժանողի» վրա. «Փաստ» «Սա պետականության հանդեպ ծաղր է» . «Փաստ» Օրենքի վիճահարույց դրույթը՝ քաղաքական մահակ. «Փաստ» Ինչու՞ է Ալիևը ստորագրում այն, ինչի հետ ինքը կապ չունի. Էդմոն Մարուքյան Սևրի պայմանագիրը մնաց թղթի վրա. Հրայր Կամենդատյան Մենք իրավունք չունենք մոռանալու մեր տղաների սխրանքը. Արսեն Գրիգորյան
Առանձին շրջաններում սպասվում են տեղումներ՝ նախալեռնային շրջաններում ձյան և ձնախառն անձրևի տեսքովԱբրահամ Կուլաջյանը նշանակվել է օտարերկրյա պետություններում Սփյուռքի գործերի հանձնակատարՔաղաքականությունը, որը մտադիր է իրականացնել Թրամփը, համընկնում է Թուրքիայի շահերի հետ․ ՖիդանՉի լինելու նման բան, որ օդանավակայանից Վեհափառին տանեն. Հրայր Կամենդատյան Նիկոլի իշխանության մնալու գլխավոր պատճառն ընդդիմության վատ պայքարը չէ․ ՇարմազանովՆարեկ Կարապետյանի հարցազրույցը Թաքեր Կարլսոնի հետ քննադատել են միայն ՔՊ-ականներն ու Ալիևի օգնական Հիքմեդ Հաջիևը. Մարիաննա ՂահրամանյանՍպասվում է առանց տեղումների եղանակ․ օդի ջերմաստիճանը կնվազի, ապա կբարձրանաՓաշինյանի կոչով Վեհարան չեն կարող գրnhել, ժողովուրդ մոբիլիզացնելու ռեսուրս չունի. ՔոչարյանԻշխանությունները Գյումրիի վաղվա պատարագի մարդաշատությունն ապահովելու համար գործի են անցելՎեհափառ Հայրապետը վերադարձավ հայրենիք Ֆրանսիայի Եվրոպայի և արտաքին գործերի նախարարության հատուկ հանձնակատարն այցելել է ԾիծեռնակաբերդՅոթ Վերքը հաղթահարել է թուրքական օկուպացիա, սա էլ կհաղթահարվի պատվով․ Շիրակի թեմի հայտարարությունըԱրցախից տեղահանված ընտանիքների բնակապահովման ծրագրում փոփոխություններ են տեղի ունեցելԵրևանում շենքի բակից գողացել են «ԵՄՀ մարզադպրոց» ՀՈԱԿ-ի տնօրենի «Toyota»-ի կողային հայելիներըՀայաստանի ավտորիտար շրջադարձը. Նիկոլ Փաշինյանը և Սամվել Կարապետյանի ու Հայ Առաքելական Սուրբ Եկեղեցու նկատմամբ հետապնդումները․ Ռոբերտ ԱմստերդամԱյսօրվանից մեկնարկում է արտադպրոցական ծրագրերի կենտրոնների մանկավարժների կամավոր ատեստավորումըԱրամ Առաջինը Լիբանանում Իրանի դեսպանի հետ քննարկել են TRIPP նախագծի հետ կապված հարցերԳուգարաց թեմի հոգևորականները՝ թեմի առաջնորդի գլխավորությամբ, աջակցություն են հայտնել ՎեհափառինԻնչպե՞ս փոխել երկրի զարգացման դինամիկան Ադրբեջանի նախագահը այսօր կրկին զգուշացրեց մեզ, որ հանկարծ, ինչպես ժողովուրդն է ասում, «արխային չընկնենք»․ Արևմտյան Ադրբեջանի թեման փակված չէ, և իրենք վերադառնալու են Հայաստան․ Էդմոն Մարուքյան
Քաղաքականություն

2018-ից հետո նրանց իշխանությունը սկսեց կրթական ջարդ․ Արմեն Հարությունյան

Արմեն Հարությունյանը ֆեյսբուքյան իր էջում գրել է․
 
Ժաննա Անդրեասյանը այսօր հայտարարում է, որ չկա որևէ կուսակցական կամ քաղաքական ուղղվածություն և խորհուրդ է տալիս նայել անցյալը, բայց իրականությունն այլ է․ 2018-ից հետո նրանց իշխանությունը սկսեց կրթական ջարդ։
 
2019-ին բուհերից հեռացվեցին հայոց լեզուն, գրականությունը և պատմությունը, 2021-ին հանվեց Հայ եկեղեցու պատմությունը, իսկ 2024-ին հայտարարում էին, թե չունենք Հայոց պատմություն, կա միայն Հայաստանի պատմություն։ Դասագրքերի փոփոխությունները, ուսումնական ծրագրերի կրճատումները և գնահատման համակարգի աղավաղումը թույլ են տալիս թուլացնել քննադատական մտածողությունը և խեղաթյուրել գիտելիքների մակարդակը։ Սա ոչ թե բարեփոխում է, այլ ազգային հիշողության ու ինքնության համակարգային ջարդ։
 
Նույն իշխանությունը ձգտում է խլել բուհերի ինքնավարությունը․ ֆակուլտետների փակման ու միավորման հարցերը որոշվում են կենտրոնական իշխանության կողմից։ Ուսանողական խորհուրդները ավերված են, իսկ Հոգաբարձուների խորհուրդների ղեկավարները բոլորը պաշտոնյաներ են, ինչպիսիք են Տիգրան Ավինյանը, Սուրեն Պապիկյանը և Ժաննա Անդրեասյանը, նույնիսկ Մանկավարժական համալսարանում։ Սա չի նշանակում չքաղաքականացված կրթություն։
 
«Ակադեմիական քաղաքի» փոշին, որը փչվեց հասարակության առաջ, իրականում քողի տակ փորձեր են արվում փակել և միավորել իրար հետ կապ չունեցող բուհեր՝ Բրյուսովի համալսարանը, Մանկավարժականը, Ֆիզկուլտը։ Քննարկվում է անգամ Կոմիտասի կոնսերվատորիայի փակումը։ Սա ոչ թե բարեփոխում է, այլ ազգային կրթության ու ապագայի կործանում։
 
ԿԳՄՍ-ն հպարտորեն ներկայացնում էր նոր չափորոշիչը՝ նախագծային ուսուցմամբ, նոր դասագրքերով, գնահատման համակարգի փոփոխությամբ, ուսուցիչների ատեստավորմամբ և ենթակառուցվածքների արդիականացմամբ, բայց այս բարեփոխումները իրականում մտցվում են իշխանության վերահսկողության և պետականամետ մոտեցումների շրջանակում։
 
Սրանք ոչ միայն կրթական բարեփոխումներ չեն կարողանում իրականացնել, այլ սիստեմատիկ քաղաքական ու մշակութային ճնշում են իրականացնում, որը ուղղված է ազգային ինքնության ջնջմանը, ուսանողի քննադատական մտածողության դեգրադացիային և երկրի պատմական հիշողության աղավաղմանը։
 
Ոչ միայն աղավաղում են դասագրքերը կամ ուսումնական ծրագրերը, այլ հարված են հասցնում ապագային, ազգային արժեքներին և կրթության հիմքերին։ Չի կարելի կրթական համակարգը դարձնել կուսակցականության փորձադաշտ։ Չի կարելի ջնջել պատմական հիշողությունը։ Չի կարելի թուլացնել ուսանողի գիտելիքներն ու քննադատական մտածողությունը։ Չի կարելի լռեցնել ուսանողների ձայնը, այլապես վաղը կունենանք պատմություն առանց հայի։