Գլխավոր Լրահոս Վիդեո Կիսվել
Հաջորդ իշխանությունը ստիպված է լինելու ամեն ինչ սկսել զրոյից. «Փաստ» Յունիբանկն առաջին անգամ Հայաստանում թողարկել է անժամկետ պարտատոմսեր Փաշինյանը փոխում է եկեղեցու դեմ պայքարի շեշտադրումները Հազարավոր դեն նետված արևային վահանակները հանկարծակիորեն ճանաչվել են որպես արժեքավոր վառելիքի աղբյուր Հանքն անխելք մարդու բան չէ. «Փաստ» Ինչո՞ւ է «հիմա խոսում» պաշտպանության նախկին նախարարը. «Փաստ» Ինչո՞ւ «նետերն» ուղղվեցին հենց «կռիվը բաժանողի» վրա. «Փաստ» «Սա պետականության հանդեպ ծաղր է» . «Փաստ» Օրենքի վիճահարույց դրույթը՝ քաղաքական մահակ. «Փաստ» Ինչու՞ է Ալիևը ստորագրում այն, ինչի հետ ինքը կապ չունի. Էդմոն Մարուքյան Սևրի պայմանագիրը մնաց թղթի վրա. Հրայր Կամենդատյան Մենք իրավունք չունենք մոռանալու մեր տղաների սխրանքը. Արսեն Գրիգորյան
Ֆրանսիայի Եվրոպայի և արտաքին գործերի նախարարության հատուկ հանձնակատարն այցելել է ԾիծեռնակաբերդՅոթ Վերքը հաղթահարել է թուրքական օկուպացիա, սա էլ կհաղթահարվի պատվով․ Շիրակի թեմի հայտարարությունըԱրցախից տեղահանված ընտանիքների բնակապահովման ծրագրում փոփոխություններ են տեղի ունեցելԵրևանում շենքի բակից գողացել են «ԵՄՀ մարզադպրոց» ՀՈԱԿ-ի տնօրենի «Toyota»-ի կողային հայելիներըՀայաստանի ավտորիտար շրջադարձը. Նիկոլ Փաշինյանը և Սամվել Կարապետյանի ու Հայ Առաքելական Սուրբ Եկեղեցու նկատմամբ հետապնդումները․ Ռոբերտ ԱմստերդամԱյսօրվանից մեկնարկում է արտադպրոցական ծրագրերի կենտրոնների մանկավարժների կամավոր ատեստավորումըԱրամ Առաջինը Լիբանանում Իրանի դեսպանի հետ քննարկել են TRIPP նախագծի հետ կապված հարցերԳուգարաց թեմի հոգևորականները՝ թեմի առաջնորդի գլխավորությամբ, աջակցություն են հայտնել ՎեհափառինԻնչպե՞ս փոխել երկրի զարգացման դինամիկան Ադրբեջանի նախագահը այսօր կրկին զգուշացրեց մեզ, որ հանկարծ, ինչպես ժողովուրդն է ասում, «արխային չընկնենք»․ Արևմտյան Ադրբեջանի թեման փակված չէ, և իրենք վերադառնալու են Հայաստան․ Էդմոն ՄարուքյանԻնչպե՞ս փոխել երկրի զարգացման դինամիկան․ Արմեն ԳևորգյանԵՄ-ն ՏՏ ոլորտում սահմանում է անիրագործելի կանոններ․ ԴուրովՈւկրաինայի համար տարածքից հրաժարվելն անթույլատրելի է․ ՍիրսկիՀայաստանում քաղբանտարկյալների թիվը գերազանցում է 70-ը․ Ավետիք ՉալաբյանԵրևանի և Բաքվի միջև խաղաղության համաձայնագրի ստորագրումից հետո «հայ-թուրքական սահմանի բացման հույս կհայտնվի»․ Թուրքիայում ԱՄՆ դեսպանՏարադրամի փոխարժեքները դեկտեմբերի 6-ինԱրգենտինայի և Պորտուգալիայի հավաքականները հնարավոր է մրցեն 2026 թվականի աշխարհի առաջնության 1/4 եզրափակչումԶՊՄԿ-ն աջակցում է CaseKey ուսանողական մրցույթին. տեսանյութ Մենք պետք է դառնանք պետական հետաքրքրություններով առաջնորդվող ժողովուրդՄեր խնդիրը Հայաստանի և Սփյուռքի միջև ամուր կամուրջներ կառուցելն է․ Մենուա Սողոմոնյան
Քաղաքականություն

Թուրքական ավիաընկերության մուտքը ծանր հետևանքներ կունենա

Նախօրեին հայտնի դարձավ, որ թուրքական «Turkish Airlines» ավիաընկերությունը նախատեսում է թռիչքներ իրականացնել դեպի Հայաստանի մայրաքաղաք։ Այս մասին հաղորդում են ԶԼՄ-ները՝ հղում անելով ընկերության հայտարարությանը։ «Մեր գործընկերության տնօրենների խորհուրդը որոշել է կանոնավոր չվերթեր իրականացնել Ռումինիայի Տիմիշոարա քաղաք և Հայաստանի մայրաքաղաք Երևան՝ հաշվի առնելով հնարավորությունները և շուկայական իրավիճակը», - ասվում է հաղորդագրության մեջ:

Թուրքական ավիաընկերության մուտքը հայկական շուկա վտանգավոր է մի շարք առումներով։ Բանն այն է, որ թուրքական ավիաընկերությունը սկսել է էքսպանսիա իրականացնել բոլոր այն երկրներում, որոնք գտնվում են, այսպես կոչված, «Միջին միջանցքի» վրա։ Ամիսներ առաջ թուրքական ընկերությունը գնել է Ալմաթայի օդանավակայանը, այժմ էլ բանակցում են Աստանայի օդանավակայանի վերաբերյալ։ Եթե Բաքվի օդանավակայանը վաճառելու որևէ ծրագրեր չկան, ապա Հայաստանի դեպքում որևէ բան բացառել հնարավոր չէ։ Բանն այն է, որ թուրքական ընկերությունը գերազանցում է իր մրցակիցներին գին-որակ հարաբերակցությամբ՝ թե ինքնաթիռներն են լավը, թե՛ սպասարկումը և թե՛ գները։ Ուստի, հայկական շուկայում հայտնվելու դեպքում թուրքական ավիաընկերությունները բավականին լուրջ մրցակից են դառնալու հայկական և օտարերկրյա այլ ավիաընկերությունների համար։ Նաև կարողանալու են ծածկել շատ ավելի մեծ թվով ուղղություններ, քան մյուս բոլոր ավիաընկերությունները։

Արդյունքում հայ սպառողը, օգտվելով ավելի էժան և ավելի որակյալ ավիաընկերության ծառայությունից, ֆինանսապես, անձնապես ավելի մեծ օգուտներ կստանա, բայց արդյունքում կվտանգվի երկրի անվտանգությունը։ Ի դեպ, թուրքական ավիաընկերությունները նաև դեպի Անթալիա չվերթներ են իրականացնելու, և նման ուղղություններն ավելի էժան կլինեն, քան դեպի Եգիպտոս, Կիպրոս կամ Հայաստանում ընդունված այլ ուղղությունները։ Արդյունքում հայ հանգստացողների մի մասն էլ կանցնի այլևս թուրքական հանգստավայրերին, և, ի վերջո, դա ծանր, լուրջ հետևանքներ կունենա ընդհանրապես հայկական զբոսաշրջության և տնտեսության համար։

Նիկոլ Փաշինյանի պաշտոնավարման օրոք չի բացառում, որ ինչ-որ պահի թուրքական թուրքական կողմը հ սեփական անունով կամ էլ օվշորային որևէ այլ ընկերության միջոցով գնի «Զվարթնոց» օդանավակայանը և արդյունքում Հայաստանի օդային դարպասներն ամբողջությամբ հայտնվեն թուրքերի ձեռքին։

Էլինա Եղոյան