Գլխավոր Լրահոս Վիդեո Կիսվել
Մի մարդը չի կարող պառակտել մեզ երկարաժամկետ, հակառակության վերջը պետք է դրվի Հայաստանում․ Նարեկ Կարապետյան Գյումրիի ռեպետիցիան` Մայր տաճարը զավթելուց առաջ. Էդմոն Մարուքյան «Մեր ձևով» ժողովրդական շարժման համակարգող Նարեկ Կարապետյանը Սուրբ Սարգիս եկեղեցում մասնակցել է Սուրբ և անմահ պատարագի «Անդառնալի կորստի և մեր ժողովրդի միասնության խորհրդանիշ»․ Աբրահամ Հովեյանը՝ Սպիտակի երկրաշարժի մասին Դեկտեմբերի 7-ը մեր ցավի, բայց նաև մեր միասնականության օրն է․ այն հիշեցնում է, որ վերքերից հետո մենք գտել ենք ուժ՝ կրկին կանգնելու ու շարունակելու․ Նաիրի Սարգսյան Միշտ չէ, որ մեծամասնությունը ճիշտ է և դա պատմությունը բազմիցս ապացուցել է․ Էդմոն Մարուքյան Nissan ընկերությունը արևային վահանակներ կտեղադրի էլեկտրական մեքենաների տանիքներին Հաջորդ իշխանությունը ստիպված է լինելու ամեն ինչ սկսել զրոյից. «Փաստ» Յունիբանկն առաջին անգամ Հայաստանում թողարկել է անժամկետ պարտատոմսեր Փաշինյանը փոխում է եկեղեցու դեմ պայքարի շեշտադրումները Հազարավոր դեն նետված արևային վահանակները հանկարծակիորեն ճանաչվել են որպես արժեքավոր վառելիքի աղբյուր Հանքն անխելք մարդու բան չէ. «Փաստ»
IDBank-ը մասնակցել է Տնօրենների հայկական ինստիտուտի 10-րդ տարեդարձին նվիրված համաժողովինՀեռո՛ւ մնացեք Եկեղեցին պառակտելու ազգակործան փորձերից․ Արամ Ա կաթողիկոսԵրբ տեսնում ես Ադրբեջանի սպառազինության մրցավազքը, ակնհայտ է, որ Ալիևյան խաղաղությունը խաբկանք էՄիջազգային կառույցներ ու դեսպանատների ներկայացուցիչներ,ու՞ր եք,ինչու՞ չեք դատապարտում այս բարբարոսական հարձակումը Միհրան Հակոբյանի նկատմամբ. Շարմազանով Գեղարքունիքի մարզի գյուղերից մեկում 2 անչափահաս ծեծի են ենթարկել 38-ամյա տղամարդուն և նրա տղայինԵրբ տեղի կունենա Երևանի գլխավոր տոնածառի լույսերի վառման արարողությունըՇինանյութի մանրածախ վաճառքով զբաղվող ընկերության կողմից պետությանը պատճառված 11.9 մլն դրամի վնասը վերականգնվել էAxelMondrian-ը 2025թ ընթացքում արժանացել է երեք միջազգային հեղինակավոր մրցանակների՝ բրենդինգի, հանրային կապերի (PR) և կոմերցիոն ֆիլմերի արտադրության ոլորտներում«Հայաստան-Արցախ-Սփյուռք» 16-րդ մրցանակաբաշխությունն ընտրել է տարվա լավագույններին Անհանդուրժելի է կենսաթոշակառուների խնդիրները ուրանալը․ Հրայր ԿամենդատյանԻմ առաջարկն է բոլորին. անենք միասնական գործ՝ բոլոր հնարավոր եղանակներով բացատրենք ժողովրդին՝ ինչի´ մասին են այս ընտրությունները. Վահե ՀովհաննիսյանԶանգեզուրի պղնձամոլիբդենային կոմբինատը աջակցում է ավելի քան 7000 դիմորդ ու 900 շրջանավարտ ունեցող ծրագրին Մերցը հարյուրավոր բողոքներ է ներկայացրել իր հասցեին ուղղված վիրավորանքների համար. WeltԱՄՆ-ն 2026 և 2027 թվականներին Ուկրաինային աջակցելու համար կծախսի 800 միլիոն դոլարՀայաստանում գործատուներին կբաժանեն «բարեխիղճ» և «ոչ բարեխիղճ» խմբերի. ի՞նչ է դա ենթադրումԹոշակառուները սոված են, քանի որ պետությունը ֆինանսավորում է ռեպրեսիվ համակարգը․ Ավետիք Չալաբյան Ջերմուկում ծրագրում են մինչև 2028 թ. նոր օդանավակայան կառուցել. ծրագիր, որ քննարկվում է շուրջ 20 տարի. Hetq.amՍպերցյանը ճանաչվել է ԲԿՄԱ-ի դեմ խաղի լավագույն ֆուտբոլիստԶելենսկին դեռ չի ծանոթացել hակամարտության կարգավորման վերաբերյալ ԱՄՆ առաջարկներին․ ԹրամփԱնտեսված գիտություն, ձախողված պետություն․ ինչպե՞ս կառավարել գիտությունը
Տնտեսություն

Եվրոպան էներգիան ստանալու է ճանապարհների ծածկույթից

Գերմանիան, Բելգիան և Նիդեռլանդները ընդհանուր 800 հազար կմ ճանապարհներ ունեն։ Այդ ենթակառուցվածքները ցանկանում են օգտագործել վերականգնվող էներգիայի գերերացման համար։ Այժմ փորձարկումները սկսվել են Նիդեռլանդներում։ Էնթովենի համալսարանը նոր նախագիճ է սկսել «Ռոլինգ սոլար» անվանումով և ցանկանում են հատուկ ճանապարհային ծածկույթ կիրառել երկար ճանապարհների վրա, որոնք թույլ կտան ոչ միայն անվտանգ դարձնել այդ ճանապարհները, այլ նաև դրանք կվերածեն արևային էներգիայի, այսինքն նույնիսկ 1 սմ տարածքը ցանկանում են օգտագործել էներգիայի արտադրության համար։

Ճանապարհների ծածկույթը արևային հատուկ վահանակների վերածելու ծրագիրը բավական երկար է իրականացվում Եվրոպայում, սակայն ուկրաինական պատերազմի վերսկսելու և եվրոպական էներգետիկ խնդիրներին զուգահեռ այդ ծրագրին նոր թափ է հաղորդվել։

Նախագծի ղեկավար Ստեյն Վերկելենը հայտարարել է, թե սա չափազանց օգտակար որոշում է էներգետիկ խնդիրների լուծման ուղղությամբ։ Նախագծի ընդհանուր արժեքը 6 միլիոն եվրո է, որից 2 միլիոն 8 հարյուր հազարը տրամադրվել է Եվրամիության տարածքային զարգացման հիմնադրամից։ Սկզբնական փուլում առնվազն մտադիր են մինչև 2025 թվականը 15 կմ ճանապարհ վերածել էներգիայի աղբյուրի, իսկ արդեն հաջողության դեպքում Եվրամիությունը մտադիր է մի քանի միլիարդ դոլար հատկացնել նախ Հյուսիսային Եվրոպայի ճանապարմների, ապա և Եվրամիության մնացած երկրների ճանապարների ծածկույթի փոխման համար։

Սա հնարավորություն կտա օգտագործել գրեթե ամբողջ տարածքը Եվրամիության, իսկ արտադրվող էներգիան թույլ կտա նույնիսկ արտահանել։

Մեր երկրի համար նման նախագիծն իհարկե շռայլություն և երազանք է թվում։ Հայաստանում, որտեղ կա արևային վահանակներ արտադրող ընդամենը մեկ ընկերություն՝ «Սոլարոնը», նույնիսկ անիմաստ է առաջիկա տասնամյակներում խոսել նման նախագծի իրականացման մասին։ Այդուհանդերձ Եվրոպայում հաջողելու դեպքում հնարավոր կլինի այդ նախագիծը նաև բերել Հայաստան։ 

Սերինե Բադալյան