Գլխավոր Լրահոս Վիդեո Կիսվել
Մի մարդը չի կարող պառակտել մեզ երկարաժամկետ, հակառակության վերջը պետք է դրվի Հայաստանում․ Նարեկ Կարապետյան Գյումրիի ռեպետիցիան` Մայր տաճարը զավթելուց առաջ. Էդմոն Մարուքյան «Մեր ձևով» ժողովրդական շարժման համակարգող Նարեկ Կարապետյանը Սուրբ Սարգիս եկեղեցում մասնակցել է Սուրբ և անմահ պատարագի «Անդառնալի կորստի և մեր ժողովրդի միասնության խորհրդանիշ»․ Աբրահամ Հովեյանը՝ Սպիտակի երկրաշարժի մասին Դեկտեմբերի 7-ը մեր ցավի, բայց նաև մեր միասնականության օրն է․ այն հիշեցնում է, որ վերքերից հետո մենք գտել ենք ուժ՝ կրկին կանգնելու ու շարունակելու․ Նաիրի Սարգսյան Միշտ չէ, որ մեծամասնությունը ճիշտ է և դա պատմությունը բազմիցս ապացուցել է․ Էդմոն Մարուքյան Nissan ընկերությունը արևային վահանակներ կտեղադրի էլեկտրական մեքենաների տանիքներին Հաջորդ իշխանությունը ստիպված է լինելու ամեն ինչ սկսել զրոյից. «Փաստ» Յունիբանկն առաջին անգամ Հայաստանում թողարկել է անժամկետ պարտատոմսեր Փաշինյանը փոխում է եկեղեցու դեմ պայքարի շեշտադրումները Հազարավոր դեն նետված արևային վահանակները հանկարծակիորեն ճանաչվել են որպես արժեքավոր վառելիքի աղբյուր Հանքն անխելք մարդու բան չէ. «Փաստ»
Գեղարքունիքի մարզի գյուղերից մեկում 2 անչափահաս ծեծի են ենթարկել 38-ամյա տղամարդուն և նրա տղայինԵրբ տեղի կունենա Երևանի գլխավոր տոնածառի լույսերի վառման արարողությունըՇինանյութի մանրածախ վաճառքով զբաղվող ընկերության կողմից պետությանը պատճառված 11.9 մլն դրամի վնասը վերականգնվել էAxelMondrian-ը 2025թ ընթացքում արժանացել է երեք միջազգային հեղինակավոր մրցանակների՝ բրենդինգի, հանրային կապերի (PR) և կոմերցիոն ֆիլմերի արտադրության ոլորտներում«Հայաստան-Արցախ-Սփյուռք» 16-րդ մրցանակաբաշխությունն ընտրել է տարվա լավագույններին Անհանդուրժելի է կենսաթոշակառուների խնդիրները ուրանալը․ Հրայր ԿամենդատյանԻմ առաջարկն է բոլորին. անենք միասնական գործ՝ բոլոր հնարավոր եղանակներով բացատրենք ժողովրդին՝ ինչի´ մասին են այս ընտրությունները. Վահե ՀովհաննիսյանԶանգեզուրի պղնձամոլիբդենային կոմբինատը աջակցում է ավելի քան 7000 դիմորդ ու 900 շրջանավարտ ունեցող ծրագրին Մերցը հարյուրավոր բողոքներ է ներկայացրել իր հասցեին ուղղված վիրավորանքների համար. WeltԱՄՆ-ն 2026 և 2027 թվականներին Ուկրաինային աջակցելու համար կծախսի 800 միլիոն դոլարՀայաստանում գործատուներին կբաժանեն «բարեխիղճ» և «ոչ բարեխիղճ» խմբերի. ի՞նչ է դա ենթադրումԹոշակառուները սոված են, քանի որ պետությունը ֆինանսավորում է ռեպրեսիվ համակարգը․ Ավետիք Չալաբյան Ջերմուկում ծրագրում են մինչև 2028 թ. նոր օդանավակայան կառուցել. ծրագիր, որ քննարկվում է շուրջ 20 տարի. Hetq.amՍպերցյանը ճանաչվել է ԲԿՄԱ-ի դեմ խաղի լավագույն ֆուտբոլիստԶելենսկին դեռ չի ծանոթացել hակամարտության կարգավորման վերաբերյալ ԱՄՆ առաջարկներին․ ԹրամփԱնտեսված գիտություն, ձախողված պետություն․ ինչպե՞ս կառավարել գիտությունըԱյսօր Բռնցքամարտի աշխարհի առաջնությունում Հայաստանն ունի 8 ներկայացուցիչUcom-ը խթանում է տիեզերական ճարտարագիտության ուսուցումը Կառավարությունը նոր մահակ է պատրաստում՝ գեղեցիկ փաթեթավորմամբ Փաշինյանը նոր օյիններ է մոգոնում եկեղեցու դեմ
Տնտեսություն

Գերմանացի հետազոտողներն արևային բջիջներ են ինտեգրել ավտոմեքենաների կապոտների մեջ

Discover24.ru-ն գրում է, որ Ֆրայբուրգում (Գերմանիա) Ֆրաունհոֆերի արևային էներգիայի համակարգերի ինստիտուտի հետազոտողները կարողացել են հաջողությամբ կիրառել առաջադեմ ֆոտոգալվանային տեխնոլոգիա. արևային բջիջներ են ուղղակիորեն տեղադրել սովորական մարդատար մեքենայի ստանդարտ կապոտի մեջ: Այս մասին հայտնում է Inceptive Mind կայքը։

Քանի որ էլեկտրական մեքենաների լայն տարածումը շարունակվում է, գիտնականներն ու ինժեներները դիտարկում են արևային մարտկոցների օգտագործումը որպես մեքենաների արտաքին ձևավորման տարրեր: Դա հատկապես արդյունավետ է մեքենայի հորիզոնական մակերեսների վրա, ինչպիսիք են տանիքները և կապոտները, որոնք լավագույնս են տեղակայված  արևի լույսը կլանելու և այն էներգիայի վերածելու համար:

Վերջին տարիներին որոշ ավտոարտադրողներ արդեն ներկայացրել են ավտոմեքենաների առաջին մոդելները, որոնց ֆոտոգալվանային բջիջներն ուղղակիորեն ներկառուցված են տանիքների մեջ: Fraunhofer -ի հետազոտողները ավելի հեռուն են գնացել. նրանք ներդրել են առաջադեմ ֆոտոգալվանային տեխնոլոգիա ինտեգրված մեքենայի մեջ, տեղադրել են արևային բջիջներ ուղղակիորեն սովորական մարդատար մեքենայի ստանդարտ թիթեղյա կապոտի մեջ:

«Գերմանիայում լայնորեն վաճառվող մեքենաների մոդելներից մեկի կապոտի վահանակին ամրացրինք արևային մարտկոցներ, միացրինք և թաղանթով լամինացրինք։ Շերտավորման գործընթացը մեծապես օպտիմիզացվել է խուսափելու համար թաղանթային մոդուլի կնճռոտվելուց, որը կարող է առաջանալ կոր մակերևույթի պատճառով, և պահպանելու է կապոտի ընդհանուր կառուցվածքային ամբողջականությունը», — բացատրել է Fraunhofer ISE-ի ֆոտոգալվանային շարժունակության հետազոտության համակարգող դոկտոր Մարտին Հայնրիխը:

Կապոտի տեսանելի մակերեսն առավելագույնս արդյունավետ օգտագործելու համար հետազոտողները ստեղծել են մի շարք նախատիպեր օգտագործելով միջթվային հետադարձ կոնտակտային (IBC) արևային բջիջների, PERC (պասիվացված էմիտերի հետևի բջիջ) շինգլեր և TOPCon շինգեր: Նրանք թաղանթով շերտավորել են կապոտի մակերեսը, ինչի արդյունքում ստացվել է հյուսվածքային մակերեսային կառուցվածք, որն օգտագործելով MorphoColor տեխնոլոգիան համապատասխանում է մեքենայի գույնին: Այս դեպքում Կապոտի ՖՎ մոդուլն ունի եզակի թիթեղային հիմք, որն այն տարբերում է ավելի ավանդական թաղանթից կամ ապակե հիմքից: Դա ստիպեց մի խումբ գիտնականների ուսումնասիրել նյութերի տարբեր համակցությունների կպչուն հատկությունները: Համապատասխան նյութեր հայտնաբերելուց հետո հետազոտողները նախատիպեր են ստեղծել տարբեր թվով արևային մարտկոցներով և տարբեր բջջային և միացման տեխնոլոգիաներով:

Fraunhofer ISE-ի կողմից կառուցված նախատիպերը լայնորեն փորձարկվել են լաբորատորիայում ապահովելու դրանց էլեկտրական կատարումը, հուսալիությունը և ամրությունը: Փորձարկումները ցույց են տվել, որ փոփոխված մեքենայի կապոտը, որը հագեցած է ավելի քան 120 PERC արևային մարտկոցներով, կարողացել է ապահովել տպավորիչ 115 վտ հզորություն:

Հետազոտողները նշել են, որ նրանք նաև շատ լավ էսթետիկա են ձեռք բերել MorphoColor տեխնոլոգիայի միջոցով, սակայն շարունակում են աշխատել մակերեսի արտաքին տեսքի հետագա բարելավման ուղղությամբ: «Այդ տեխնոլոգիան կարող է կիրառվել նաև տրանսպորտային միջոցների մետաղական տանիքների համար, որոնք առավելություն կունենան լինելով շատ ավելի թեթև, քան ապակե ֆոտովոլտային տանիքները: Մեքենայի թափքի մեջ ֆոտոգալվանների ինտեգրման տեխնիկական հնարավորությունների ընդլայնումը կգրավի ավելի ու ավելի շատ հաճախորդների: Դեռ շատ ներուժ կա բացելու համար», — ավելացրել է Fraunhofer ISE-ի էներգետիկ լուծումների տնօրեն դոկտոր Հարրի Վիրտը:

Հայաստանում արևային պանելներ արտադրող առաջին և միակ ընկերությունը Սոլարոնն է։ Տեղադրե՛ք SolarOn արևային կայան և զրոյացրեք էլեկտրաէներգիայի ծախսը:

Գրե՛ք կամ զանգահարեք և ստացեք անվճար հաշվարկ Ձեզ անհրաժեշտ արևային կայանի հզորությանն ու արժեքի վերաբերյալ։

Զանգահարեք 8757, 010 440055

էլ. փոստ ֊ [email protected]