Գլխավոր Լրահոս Վիդեո Կիսվել
Խանութներում մարկետինգի մասնագետ աշխատած մարդը օբյեկտիվորեն չէր կարող ունենալ այդքան փորձառություն. Նարեկ Կարապետյանը` Գևորգ Պապոյանին «Մեր ձևով» ժողովրդական շարժման անդամ Աշոտ Մարկոսյանը համեմատել է օդի որակը Հայաստանում և Գերմանիայիում Միայն մեր իրական գործողություններով կարող ենք ապացուցել մեր խոսքերի ճշմարտացիությունը․ Նաիրի Սարգսյան Տիրադավները քանդում են Հայ Առաքելական Եկեղեցին․ Էդմոն Մարուքյան Մեծ հաղթանակ գրանցեց Նորայր «Նոել » Միքայելյանը Նարեկ Կարապետյանը ցույց է տվել այն ճանապարհը, որով է Սյունիքի մարզի Սալվարդ գյուղի երեխաները դպրոց են գնում Կադրեր շրջիկ պատարագից Արևային վահանակներ բազմահարկ շենքերում. Պետությունը պատրաստվում է աջակցել դրանց Հայաստանին անհրաժեշտ է ստեղծել գիտության դիվանագիտության կենտրոն․ Մենուա Սողոմոնյան Կոչ եմ անում` դադարեցնել այս աբսուրդային ապօրինությունները. Փաստաբան Դատարանների նկատմամբ անասելի ճնշումներ կան. Արմեն Ֆերոյան Եթե որևէ դատավոր վկայակոչի, թե Սամվել Կարապետյանի գործով ճնշումներ են եղել, զրո նշանակություն է ունենալու․ պատասխանատվության անխուսափելիության սկզբունքը կա, լինելու է և գործելու է. փաստաբան
Կամբոջան և Թաիլանդը հայտնել են նոր զոհերի մասինԳեղարքունիքի քրեական ոստիկանները ձերբակալել են մարմնական վնասվածք պատճառած երիտասարդինԵրևանում սպասվում է առանց տեղումների եղանակԵվրոպան պետք է պատասխանատու լինի իր անվտանգության համար․ Ուրսուլա ֆոն դեր ԼայենՄեզ պետք է առաջնորդ, որը մեզ կմիավորի, ոչ թե կպառակտի․ «Մեր ձևով»Դավիթ Առուշանյանը հրաժե՞շտ է տվել Շիրակի մարզպետի պաշտոնին. aravot․amՔաղցկեղը դատավճիռ չէ․ կայացել է City of Smile բարեգործական հիմնադրամի ամենամյա գալա-ընթրիքը, որի գլխավոր գործընկերն է «Գագիկ Ծառուկյան» հիմնադրամը Բաքվում գերության մեջ գտնվող Վիգենի կինը դիմել է Ալիևային՝ խնդրելով ներում շնորհել ամուսնունԱրարատԲանկի աջակցությամբ թվայնացվում է «Կարին» գիտական կենտրոնի արխիվըԼավրովը և Արաղչին քննարկել են տարածաշրջանային հարցեր«Առաքելություն Բարություն»․ Ռուսաստանից ժամանած մասնագետներն օգնել են զարգացման առանձնահատկություններ ունեցող հայ երեխաներին Անսպասելի էր Բորիս Բախշյանի կողմից կայացված մեղադրական վճիռը․ այն բեկանվեց դատարանի կողմիցԱնհետ կորած զինծառայողների ծնողները ստորագրահավաք են իրականացնում․ պահանջում են հրապարակել զեկույցըԴեկտեմբերի 18-ին 17:00-ին կգրոհե՞ն Մայր Աթոռը, ինչո՞ւ են շարժվելու դեպի ՎեհարանԲարի գալուստ ID տաղավար․ Big Christmas MarketՀՀ-ում առողջության համընդհանուր պարտադիր ապահովագրության մասին օրենքն ընդունվեցԵրևանի ու Թեհրանի միջև հարաբերությունները զարգանում են հստակ ռազմավարական տեսլականով․ ՀակոբյանՊատրաստ կլինեմ մենամարտել թեկուզ 10, թեկուզ 5 oր առաջ. Ծառուկյանը բացահայտում Է ծրագրերըՌուսական ակտիվների վերաբերյալ համաձայնության հասնելու հավանականությունը «50-50» է. Մերց34 երկիր և ԵՄ-ն ստորագրել են Ուկրաինայի համար «Պահանջների միջազգային հանձնաժողով» ստեղծելու մասին նոր կոնվենցիա
Հասարակություն

Էլեկտրաէներգիայի վճարները քամուց քշված լինելու պես կկորչեն

Vgudok.com-ը գրում է, որ Ուլյանովսկի երկաթուղային կայարանը կարող է միացված լինել քամու և արևային էներգիայի աղբյուրներին։ Տարածաշրջանային այդ հանգույցը շուրջօրյա էլեկտրաէներգիա կստանա հատուկ հիբրիդային էլեկտրակայաններից։ Եղանակի ոչ մի փոփոխություն չի ազդի աշխատանքի վրա։ Եթե ​​նախագիծն աշխատի, հնարավոր է, որ նմանատիպ կայաններ տեղադրվեն նաև ռուսական այլ կայաններում։

Ամեն ինչ սկսվել է նրանից, որ Ռուսական երկաթուղիները և տարածաշրջանային իշխանությունները սկսել են քննարկել հինգ նախագիծ, որոնք վերաբերում են Ուլյանովսկի կենտրոնական կայարանին էլեկտրաէներգիայի մատակարարմանը և այս կամ այն ​​կերպ ուղղված են երկաթուղային տրանսպորտի արդյունաբերության գիտական, տեխնոլոգիական և նորարարական զարգացմանը: Մրցույթում հաղթել են երեք մասնակիցներ, այդ թվում WindDrive Engineering ընկերությունը։

Նրա ներկայացուցիչներն առաջարկել են էլեկտրաէներգիա արտադրել հիբրիդային կայանքների միջոցով, որոնք աշխատում են քամու էներգիայի և արևային մոդուլների միջոցով։ Նման էլեկտրակայանը աշխատում է շուրջօրյա անկախ բնության քմահաճույքներից, որը, ինչպես հայտնի է, վատ եղանակ չունի։ Արտադրված էներգիան նախատեսվում է օգտագործել Ուլյանովսկի երկաթուղային կայարանին էլեկտրաէներգիա մատակարարելու համար։

Հղում. WindDriveEngineering LLC-ն ստարտափ է, որը ստեղծվել է Ուլյանովսկի նանոկենտրոնի ULNANOTECH-ի կողմից: Ընկերությունը զբաղվում է միկրոգեներացիայի ոլորտում գիտական ​​հետազոտությունների առևտրայնացմամբ և վերականգնվող էներգիայի աղբյուրների վրա հիմնված ինքնավար հիբրիդային էներգիայի համակարգերի մշակմամբ։

Փաստորեն, քաղաքը փորձարկելու է համարձակ զարգացում: Նորարարներն իրենք են հավելում, որ տեխնոլոգիան հնարավորություն կտա էլեկտրաէներգիա ապահովել այն օբյեկտներին, որոնք գտնվում են դժվարամատչելի վայրերում, կենտրոնից հեռու գտնվող կայարաններում, երկաթուղային անցումներում և մեկուսացված վայրերում։

«Այս հարցը տրանսպորտի հետ կապ չունի, դա բացառապես էներգիայի մատակարարում է։ Ինչպես գիտենք, էլեկտրական ցանցը նախագծված է այնպես, որ անհնար է ասել, թե որ աղբյուրը որ սպառողին է սնուցում, եթե դա մեկուսացված կղզի չէ,- ասել է Ռուսաստանի ուղևորների միության նախագահ Կիրիլ Յանկովը vgudok.com-ին,- մի՞թե երկաթուղային կայարանը կանջատվի ընդհանուր էլեկտրացանցից և կսնուցվի միայն արևից ու քամուց։ Պարզ է, որ դա երբեք չի լինի։ Այստեղ մենք կցանկանայինք հասկանալ նաև, թե որտե՞ղ են տեղադրվելու այդ արևային մարտկոցները և հողմային տուրբինները։ Նրանք չե՞ն տեղակայվելու հենց կայարանում։ Այո, եթե նույնիսկ դա տեղի ունենա, հին ցանցը դեռ կմնա: Սա ավելի շուտ էներգախնայողության խնդիր է։ Արդյո՞ք նպատակահարմար է տեղադրել նման հիբրիդային կայանքներ, որտեղ հնարավոր է: Հավանաբար, նպատակահարմար է: Բայց գլխավորը հասկանալն է, որ ամբողջ կայանը չի անջատվի ընդհանուր ցանցից։ Ի դեպ, քամու և արևային էլեկտրաէներգիան ավելի թանկ է, քան խոշոր էլեկտրակայանների ցանցից ստացվածը։ Այնպես որ, դա ավելի շատ նման է փոքրիկ PR-ի»:

«Կողմերը, որոնք ընտրել են «WindDrive Engineering»-ը (Ռուսական երկաթուղիներ և Ուլյանովսկի մարզ) արդեն համաձայնեցրել են այն սխեման, որով նախատեսվում է ֆինանսավորել նախագիծը։ 

Եթե ​​կա նման տեխնոլոգիաներ փորձելու հնարավորություն, ապա դա պետք է անել ստացիոնար օբյեկտներում։ Այն, որ Ռուսական երկաթուղիները որոշել են դա անել Ուլյանովսկի երկաթուղային կայարանի օրինակով, շատ լավ է։ Հնարավոր կլինի տեսնել, թե որքան կայուն կլինի էլեկտրաէներգիայի հոսքը և ինչպես կաշխատի հենց կայանի էլեկտրացանցը,- vgudok.com-ին ասել է «Տրանսպորտ և ենթակառուցվածքներ» ազգային հետազոտական ​​կենտրոնի նախագահ Պավել Իվանկինը,- ամեն դեպքում կա դասական էլեկտրաէներգիայի պահեստային անցման հնարավորություն։ Եվ եթե այնտեղ տեղի ունենան որևէ աննորմալ իրադարձություն, օրինակ հոսանքազրկում, դա չի ազդի բուն գնացքների երթևեկության կազմակերպման վրա: Կարծում եմ, որ բոլոր համակարգերը, որոնք հատուկ կապված են գնացքների ընդունման, անցման և մեկնելու հետ, չեն ներգրավվի այս փորձի մեջ»:

Իսկ այն ամենը, ինչ վերաբերում է բուն կայանի էլեկտրաէներգիայի պահպանմանը, որն օգտագործվում է լուսավորության, կայանի կենսապահովման համակարգերի պահպանման համար, դա միանգամայն հնարավոր է փորձարկել և տեսնել, թե որքանով կհաջողվի այս նախագիծը։ Հնարավոր է, որ նման նախագիծը շարունակի տարածվել ողջ երկրով մեկ։

Կրկնօրինակման հարցը միշտ առաջանում է առաջին հաջող փորձից հետո: Նաև պետք է հասկանալ, թե որքան կարժենա կայանի համար նման էլեկտրաէներգիայի մեկ կիլովատ/ժամը, և դա համեմատել այլ աղբյուրների հետ։ Եթե դա իսկապես շատ ավելի հետաքրքիր գին-որակ հարաբերություն է, ապա ինչո՞ւ չկրկնել այս փորձը այլ կայաններում»:

 

Հայաստանում արևային պանելներ արտադրող առաջին և միակ ընկերությունը Սոլարոնն է։ Տեղադրե՛ք SolarOn արևային կայան և զրոյացրեք էլեկտրաէլերգիայի ծախսը 

Գրե՛ք կամ զանգահարեք և ստացեք անվճար հաշվարկ Ձեզ անհրաժեշտ արևային կայանի հզորությանն ու արժեքի վերաբերյալ։

Զանգահարեք 8757, 010 440055

էլ. փոստ ֊ [email protected]