Գլխավոր Լրահոս Վիդեո Կիսվել
Խանութներում մարկետինգի մասնագետ աշխատած մարդը օբյեկտիվորեն չէր կարող ունենալ այդքան փորձառություն. Նարեկ Կարապետյանը` Գևորգ Պապոյանին «Մեր ձևով» ժողովրդական շարժման անդամ Աշոտ Մարկոսյանը համեմատել է օդի որակը Հայաստանում և Գերմանիայիում Միայն մեր իրական գործողություններով կարող ենք ապացուցել մեր խոսքերի ճշմարտացիությունը․ Նաիրի Սարգսյան Տիրադավները քանդում են Հայ Առաքելական Եկեղեցին․ Էդմոն Մարուքյան Մեծ հաղթանակ գրանցեց Նորայր «Նոել » Միքայելյանը Նարեկ Կարապետյանը ցույց է տվել այն ճանապարհը, որով է Սյունիքի մարզի Սալվարդ գյուղի երեխաները դպրոց են գնում Կադրեր շրջիկ պատարագից Արևային վահանակներ բազմահարկ շենքերում. Պետությունը պատրաստվում է աջակցել դրանց Հայաստանին անհրաժեշտ է ստեղծել գիտության դիվանագիտության կենտրոն․ Մենուա Սողոմոնյան Կոչ եմ անում` դադարեցնել այս աբսուրդային ապօրինությունները. Փաստաբան Դատարանների նկատմամբ անասելի ճնշումներ կան. Արմեն Ֆերոյան Եթե որևէ դատավոր վկայակոչի, թե Սամվել Կարապետյանի գործով ճնշումներ են եղել, զրո նշանակություն է ունենալու․ պատասխանատվության անխուսափելիության սկզբունքը կա, լինելու է և գործելու է. փաստաբան
Անհետ կորած զինծառայողների ծնողները ստորագրահավաք են իրականացնում․ պահանջում են հրապարակել զեկույցըԴեկտեմբերի 18-ին 17:00-ին կգրոհե՞ն Մայր Աթոռը, ինչո՞ւ են շարժվելու դեպի ՎեհարանԲարի գալուստ ID տաղավար․ Big Christmas MarketՀՀ-ում առողջության համընդհանուր պարտադիր ապահովագրության մասին օրենքն ընդունվեցԵրևանի ու Թեհրանի միջև հարաբերությունները զարգանում են հստակ ռազմավարական տեսլականով․ ՀակոբյանՊատրաստ կլինեմ մենամարտել թեկուզ 10, թեկուզ 5 oր առաջ. Ծառուկյանը բացահայտում Է ծրագրերըՌուսական ակտիվների վերաբերյալ համաձայնության հասնելու հավանականությունը «50-50» է. Մերց34 երկիր և ԵՄ-ն ստորագրել են Ուկրաինայի համար «Պահանջների միջազգային հանձնաժողով» ստեղծելու մասին նոր կոնվենցիաԳլխավոր դատախազությունը պահանջում է ՊԵԿ նախկին գլխավոր մաքսային տեսուչից հօգուտ Հայաստանի Հանրապետության բռնագանձել անշարժ և շարժական գույքեր, դրամական միջոցներՄարդկանց անհրաժեշտ է իրական այլընտրանք, ոչ թե հինն ու ձախողվածը․ Ավետիք Չալաբյան«Գագիկ Ծառուկյան» հիմնադրամը՝ City of Smile-ի գլխավոր գործընկեր Եզդիական համայնքը նշում է սուրբ Զատիկը. համայնքի ներկայացուցիչ, ՀՃԿ անդամ Զ.Խալիտով Թուրքիայի իշխող կուսակցությունը ներկայացրել է հայեցակարգային փաստաթուղթը, որը Էրդողանի հովանու ներքո պատրաստված նոր «Թուրան» ձևավորվելու գործողությունների պլանն է․ թյուրքագետՄիրզոյանն ու Լյուքսեմբուրգի Պատգամավորների պալատի նախագահը քննարկել են տարածաշրջանային հարցերԱդրբեջանի ու Թուրքիայի նպատակը ՀՀ-ի հաշվին իրենց դերակատարության բարձրացումն է․ պատգամավորՓաշինյանը բարոյականությունից խոսելու իրավունք չունի․Մենուա ՍողոմոնյանԱՄՆ-ը դեմ է Գերմանիայի ներգրավմանը «Թրամփի ուղուն» Խորհրդակցություն ՄԻՊ աշխատակազմում. Անահիտ Մանասյանը հանձնարարականներ է տվելՔՊ-ում քասթինգները թեժ են անցնում Ապահովագրական փաթեթը ամեն ինչ չի փակում, և ծառայությունների մասով էլ լինելու են համավճարներ․ Անահիտ Ավանեսյան․ Ազատություն
Հասարակություն

Հայաստանի քաղաքացին տուգանքի մատերիալ է

«Հայաստանի Հանրապետության քաղաքացին տուգանքի մատերիալ է»։ 2018 թվականի իշխանափոխության ժամանակ Նիկոլ Փաշինյանը բազմիցս հայտարարում էր, թե քաղաքացին տուգանքի մատերիալ չէ։ Գալով իշխանության՝ նա իր քայլերով ապացուցում է, որ հենց էլ տուգանքի մատերիալ է, իսկ իշխանության բոլոր գործողություններն ուղղված են հանրությունից «փող քերելուն»։

Երևանի քաղաքապետարանը նախատեսում է կարմիր գծերի գումարը տարեկան 12000 դրամից դարձնել 160000 դրամ։ Շուրջ 13 անգամ կարող է բարձրանալ կայանատեղիների գինը փոքր կենտրոնի համար։ Քաղաքային իշխանությունները նախագիծը դրել են հանրային քննարկման և այդ նախագծի համաձայն փոքր կենտրոնից դուրս կարմիր գծերի գումարը կազմելու է տարեկան 24000 դրամ։ Քաղաքային իշխանությունները պնդում են, թե նպատակը կենտրոնի բեռնաթափումն է, որպեսզի կենտրոն իջնողները երկար չկանգնեն և զբաղեցնեն կայանատեղիները նաև հնարավոր լինի քաղաքի կենտրոնում մեքենա կայանել։ Այլ հարց, որ գնի շեշտակի բարձրացումն առաջին հերթին լրջորեն վնասելու է Երևանի կենտրոնում բնակվողներին, որոնց մեծ մասը սեփական շենքերի բակում այլևս չի կարողանում մեքենա կայանել և ստիպված կայանելու է փողոցում՝ դրա համար ստիպված լինելով հսկայական գումարներ վճարել։

Երևանի քաղաքապետարանը տրանսպորտի հարցը լուծելու փոխարեն գնում է կրկին արատավոր և վատ ճանապարհներով։ Փոքր կենտրոնի բեռնաթափում հնարավոր էր միայն մի դեպքում, եթե քաղաքային տրանսպորտը աշխատեր արագ և հարմարավետ, իսկ այս կերպ ընդամենը քաղաքացիներից «փող քերելու» քայլեր են ձեռնարկվում։

Կենտրոնում կայանող վարորդները լուրջ ռիսկեր են տեսնում նախագծի մեջ, կարծում են, թե կտրուկ կավելանան բակերում կայանվող մեքենաների թիվը, նաև կթանկանա մասնավոր կայանատեղիների վարձը։

Քաղաքապետարանի առաջարկն ընդամենը նախագիծ է, առջևում հանրային քննարկումներ են, սակայն իշխանությունը և նրա արբանյակ «Հանրապետությունը» արդեն իսկ ակնարկել են, որ իրենք կողմ են քվեարկելու։ Թե ինչպե՞ս իրենց կպահեն ընդդիմադիրները, դեռ հարց է։

Սոնա Պողոսյան