Գլխավոր Լրահոս Վիդեո Կիսվել
Խանութներում մարկետինգի մասնագետ աշխատած մարդը օբյեկտիվորեն չէր կարող ունենալ այդքան փորձառություն. Նարեկ Կարապետյանը` Գևորգ Պապոյանին «Մեր ձևով» ժողովրդական շարժման անդամ Աշոտ Մարկոսյանը համեմատել է օդի որակը Հայաստանում և Գերմանիայիում Միայն մեր իրական գործողություններով կարող ենք ապացուցել մեր խոսքերի ճշմարտացիությունը․ Նաիրի Սարգսյան Տիրադավները քանդում են Հայ Առաքելական Եկեղեցին․ Էդմոն Մարուքյան Մեծ հաղթանակ գրանցեց Նորայր «Նոել » Միքայելյանը Նարեկ Կարապետյանը ցույց է տվել այն ճանապարհը, որով է Սյունիքի մարզի Սալվարդ գյուղի երեխաները դպրոց են գնում Կադրեր շրջիկ պատարագից Արևային վահանակներ բազմահարկ շենքերում. Պետությունը պատրաստվում է աջակցել դրանց Հայաստանին անհրաժեշտ է ստեղծել գիտության դիվանագիտության կենտրոն․ Մենուա Սողոմոնյան Կոչ եմ անում` դադարեցնել այս աբսուրդային ապօրինությունները. Փաստաբան Դատարանների նկատմամբ անասելի ճնշումներ կան. Արմեն Ֆերոյան Եթե որևէ դատավոր վկայակոչի, թե Սամվել Կարապետյանի գործով ճնշումներ են եղել, զրո նշանակություն է ունենալու․ պատասխանատվության անխուսափելիության սկզբունքը կա, լինելու է և գործելու է. փաստաբան
«Ոչ» ասող չունենք, ամեն ինչի համաձայնում են. Էդմոն Մարուքյան Վենեսուելան լիակատար շրջափակված է․ ԹրամփԻնչո՞ւ են կոմունալ վճարումները դուրս թողնված հետվճարների համակարգից․ Հրայր ԿամենդատյանԱրևային էներգիան վերածվում է լիարժեք, շուրջօրյա էներգիայի աղբյուրի Գազայում հրադադարից հետո Իսրայելի հարվածների հետևանքով ավելի քան 390 պաղեստինցի է զոհվելՏվյալների վրա հիմնված որոշումների կայացման հմտություններ՝ դպրոցների կառավարման համար«Դոմուս»-ի նոր մասնաճյուղը` Արշակունյաց 33 հասցեում Իշխանությունը մարզերում սկսել է ակտիվ ստորագրահավաք՝ Վեփափառի հրաժարականի պահանջով. «Իրավունք»Մարդը 30 տարի խրամատ պահի, վերջում ստիպված տաքսի քշի՞. Արշակ ԿարապետյանԻմ կյանքին լուրջ վտանգ է սպառնացել․ ո՞վ է պատասխան տալու․ Նառա ԳևորգյանԻնչ են իրենցից ներկայացնում առաջիկա ընտրությունները. Ավետիք ՉալաբյանՔՊ-ում ի՞նչը չներեցին Կարեն Սարուխանյանին. «Հրապարակ»Կոչումները պետք է տրվեն ըստ արժանիքի, ոչ թե անձնական նախասիրության․ Հրանտ ԹոխատյանՔՊ-ում մերժվածների թիվն ավելանում է. «Հրապարակ»Վաշինգտոնյան հուշագրի իրական գինը․ ով է շահում և ով է կորցնում Պետության հաշվին վոյաժների մեկնող «տուրիստական խումբ» է ձևավորվել. «Հրապարակ»Եկեղեցու դեմ ճնշման քաղաքականությունը և դրա վտանգավոր հետևանքները Սեւանում կառույցներ քանդող դատախազ Այվազյանը մոռացել է, որ ՍՊԸ տնօրեն է. «Ժողովուրդ»Հայրս այս հայտարարությունները արել է 2017 թվականին, մոտավորապես այն ժամանակները երբ Նիկոլ Փաշինյանը պատվերով Սասնա ծռերի միտինգն էր ցրում. Ն. ԿարապետյանԳևորգ Պապոյանի Էկոնոմիկայի նախարարի էմոցիոնալ ֆոնը շարունակում է անկայուն մնալ. Ալիկ Ալեքսանյան
Հասարակություն

Գործող իշխանությունը փորձում է հնարավորինս նսեմացնել մեր պատմական անցյալը. «Հայաքվե»

ՈՒՇԱԴՐՈՒԹՅՈՒՆ

ԿԳՄՍ նախարարությունը հանրակրթության պետական չափորոշչում ցանկանում է «Հայոց պատմություն» դասընթացի անվանումը փոխարինել «Հայաստանի պատմություն» արտահայտությամբ, որի նպատակն է, իբր, ամրապնդել պետականության գաղափարը սովորողների շրջանում։

Անփորձ աչքի համար տարբերությունը մեծ չէ, բայց իրականում այն հսկայական է: Հայոց պատմությունն ընդգրկում է մեր ազգի պատմությունը` Հայկ Նահապետից մինչև Ուրարտու, ապա` հայկական բոլոր թագավորությունները, ներառյալ` Կիլիկիայի թագավորությունը, Հայկական Սփյուռքի բազմադարյա բեղուն պատմությունը, և շատ ավելին:

Իսկ ահա Հայաստանն իր ներկայիս տեսքով ձևավորվել է ընդամենը վերջին երկու հարյուրամյակների ընթացքում՝ հիմնականում Հայոց ցեղասպանության և մեր ազգի հայրենազրկման հետևանքով, և մեր ազգի պատմության փոքր հատվածն է։

Գործող իշխանությունը փորձում է հնարավորինս նսեմացնել մեր պատմական անցյալը և բոլորին համոզել, թե իբր այս 29 800 քառակուսի կմ-ն այն առավելագույնն է, ինչին մեր ազգը կարող է հավակնել ներկայում և ապագայում։

Այժմ այս անհեթեթ օրենքի նախագիծը դրված է կառավարության e-draft կայքում: Իր ոճին համաձայն` գործող իշխանությունը փորձում է տեսանելիություն ստեղծել, թե այն անցնում է ժողովրդավարական ընթացակարգի միջոցով, և իբր հանրային աջակցություն ունի։

Առաջարկում ենք հանրային քննարկումների այս փուլում լինել ակտիվ․

1⃣Մուտք գործել իրավական ակտերի նախագծերի հրապարակման միասնական կայք

2⃣գրանցվել կայքում և ձեռք բերել մուտքանուն և գաղտնաբառ

3⃣ԴԵՄ քվեարկել նախագծին

4⃣առաջարկություններ բաժնում գրառումներ կատարել և հորդորել՝ չընդունել այս նախագիծը։

Քվեարկիր հետևյալ հղմամբ՝ https://www.e-draft.am/projects/6771/about