Կոնվերս Բանկ. Հաճախորդների կարծիքը և կարիքների բավարարումը առաջնահերթություն է
Կոնվերս Բանկը մեկնարկել է հաճախորդների գոհունակության հարցումներ, որի արդյունքները ծառայելու են Բանկում սպասարկման որակի բարելավմանը, պրոդուկտների ու ծառայությունների փոփոխություններին և նպաստելու են հաճախորդների ֆինանսական փորձառության շարունակական բարելավմանը:
Հարցումներն իրականացվելու են Հայաստանում կիրառվող, լավագույնը համարվող SatisfAI հաճախորդների փորձառության կառավարման հարթակի միջոցով՝ միջազգային հանրահայտ NPS մեթոդաբանությամբ։
NPS հարցումը ընկերության հանդեպ հաճախորդների հավատարմության և բավարարվածության աստիճանը պարզելու նպատակով կիրառվող լայնորեն տարածված և ընդունված մեթոդաբանություն է, որը հնարավորություն է տալիս բացահայտել Բանկի աշխատելաոճի, նրա առաջարկած պրոդուկտների և ծառայությունների ուժեղ և թույլ կողմերը, կատարել անհրաժեշտ փոփոխություններ բարձրակարգ սպասարկման ապահովման, հաճախորդների պահանջներին և կարիքներին համապատասխան ծառայությունների ներդրման նպատակով:
Կոնվերս Բանկը վերահսկվում է ՀՀ ԿԲ կողմից:




















Սաֆարովին կոչում տալով՝ Ալիևն ասում է՝ հայե՛ր, իմացեք, մենք ձեզ ոնց ատել ենք, այդպես էլ ատելnւ ենք
ԿԳՄՍ նախարարության աշխատակազմն արդեն քանի օր է՝ քննարկում է նախարար Ժաննա Անդրեասյանի աղմկահարույց հ...
Կարապետյանը պատանդ է․ 1 միլիոն դոլար գրավի առաջարկը դատարանը մերժել է․ «Հրապարակ»
Ռուբլին էժանացել է․ փոխարժեքն՝ այսօր
Տարադրամի փոխարժեքները դեկտեմբերի 13-ին
ՌԴ-ում ՀՀ դեսպան Գուրգեն Արսենյանը դիմել է վարչական դատարան` ընդդեմ ՆԳՆ ոստիկանության. «Ժողովուրդ»
Պաշտոնապես հայտարարում եմ՝ չենք պատրաստվում բարձրացնել կենսաթոշակային տարիքը. Արսեն Թորոսյան
Կոտայքի մարզում 7 երիտասարդներ, որոնցից 3-ը անչափահասներ են եղել, ծեծի են ենթարկել 19-ամյա տղային
Դավիթ Բաբայանը հայտարարել է, որ անմեղ է իրեն առաջադրված մեղադրանքների շրջանակում
Փաշինյանն Ադրբեջանին առաջարկել է զուգահեռաբար փակել Ղարաբաղի հայերի վերադարձի և այսպես կոչված «Արևմտ...