Գլխավոր Լրահոս Վիդեո Կիսվել
Խանութներում մարկետինգի մասնագետ աշխատած մարդը օբյեկտիվորեն չէր կարող ունենալ այդքան փորձառություն. Նարեկ Կարապետյանը` Գևորգ Պապոյանին «Մեր ձևով» ժողովրդական շարժման անդամ Աշոտ Մարկոսյանը համեմատել է օդի որակը Հայաստանում և Գերմանիայիում Միայն մեր իրական գործողություններով կարող ենք ապացուցել մեր խոսքերի ճշմարտացիությունը․ Նաիրի Սարգսյան Տիրադավները քանդում են Հայ Առաքելական Եկեղեցին․ Էդմոն Մարուքյան Մեծ հաղթանակ գրանցեց Նորայր «Նոել » Միքայելյանը Նարեկ Կարապետյանը ցույց է տվել այն ճանապարհը, որով է Սյունիքի մարզի Սալվարդ գյուղի երեխաները դպրոց են գնում Կադրեր շրջիկ պատարագից Արևային վահանակներ բազմահարկ շենքերում. Պետությունը պատրաստվում է աջակցել դրանց Հայաստանին անհրաժեշտ է ստեղծել գիտության դիվանագիտության կենտրոն․ Մենուա Սողոմոնյան Կոչ եմ անում` դադարեցնել այս աբսուրդային ապօրինությունները. Փաստաբան Դատարանների նկատմամբ անասելի ճնշումներ կան. Արմեն Ֆերոյան Եթե որևէ դատավոր վկայակոչի, թե Սամվել Կարապետյանի գործով ճնշումներ են եղել, զրո նշանակություն է ունենալու․ պատասխանատվության անխուսափելիության սկզբունքը կա, լինելու է և գործելու է. փաստաբան
Գեղարքունիքի քրեական ոստիկանները ձերբակալել են մարմնական վնասվածք պատճառած երիտասարդինԵրևանում սպասվում է առանց տեղումների եղանակԵվրոպան պետք է պատասխանատու լինի իր անվտանգության համար․ Ուրսուլա ֆոն դեր ԼայենՄեզ պետք է առաջնորդ, որը մեզ կմիավորի, ոչ թե կպառակտի․ «Մեր ձևով»Դավիթ Առուշանյանը հրաժե՞շտ է տվել Շիրակի մարզպետի պաշտոնին. aravot․amՔաղցկեղը դատավճիռ չէ․ կայացել է City of Smile բարեգործական հիմնադրամի ամենամյա գալա-ընթրիքը, որի գլխավոր գործընկերն է «Գագիկ Ծառուկյան» հիմնադրամը Բաքվում գերության մեջ գտնվող Վիգենի կինը դիմել է Ալիևային՝ խնդրելով ներում շնորհել ամուսնունԱրարատԲանկի աջակցությամբ թվայնացվում է «Կարին» գիտական կենտրոնի արխիվըԼավրովը և Արաղչին քննարկել են տարածաշրջանային հարցեր«Առաքելություն Բարություն»․ Ռուսաստանից ժամանած մասնագետներն օգնել են զարգացման առանձնահատկություններ ունեցող հայ երեխաներին Անսպասելի էր Բորիս Բախշյանի կողմից կայացված մեղադրական վճիռը․ այն բեկանվեց դատարանի կողմիցԱնհետ կորած զինծառայողների ծնողները ստորագրահավաք են իրականացնում․ պահանջում են հրապարակել զեկույցըԴեկտեմբերի 18-ին 17:00-ին կգրոհե՞ն Մայր Աթոռը, ինչո՞ւ են շարժվելու դեպի ՎեհարանԲարի գալուստ ID տաղավար․ Big Christmas MarketՀՀ-ում առողջության համընդհանուր պարտադիր ապահովագրության մասին օրենքն ընդունվեցԵրևանի ու Թեհրանի միջև հարաբերությունները զարգանում են հստակ ռազմավարական տեսլականով․ ՀակոբյանՊատրաստ կլինեմ մենամարտել թեկուզ 10, թեկուզ 5 oր առաջ. Ծառուկյանը բացահայտում Է ծրագրերըՌուսական ակտիվների վերաբերյալ համաձայնության հասնելու հավանականությունը «50-50» է. Մերց34 երկիր և ԵՄ-ն ստորագրել են Ուկրաինայի համար «Պահանջների միջազգային հանձնաժողով» ստեղծելու մասին նոր կոնվենցիաԳլխավոր դատախազությունը պահանջում է ՊԵԿ նախկին գլխավոր մաքսային տեսուչից հօգուտ Հայաստանի Հանրապետության բռնագանձել անշարժ և շարժական գույքեր, դրամական միջոցներ
Հասարակություն

Աղվան Ավագյան․ Զբոսաշրջությունը որպես ազգային բրենդինգի անբաժանելի մաս. Դվինի առանձնահատուկ դերը և ռազմավարական նշանակությունը Հայաստանի համաշխարհային կերպարում

Մի դարաշրջանում, երբ համաշխարհային հեղինակությունը որոշում է հնարավորությունները, Հայաստանի նման փոքր պետությունները պետք է ստեղծեն համոզիչ պատմություններ առանձնանալու համար: Ազգային բրենդավորումը, մասնավորապես զբոսաշրջության միջոցով, հնարավորություն է տալիս կապել պատմական ժառանգությունը ժամանակակից ձգտումների հետ:

Դվինի համալիրը, որպես լյուքս դասի օբյեկտ, մարմնավորում է այս երկվությունը՝ համատեղելով հայկական մոտիվները համաշխարհային շքեղության չափանիշների հետ՝ մշակութային դինամիզմ ցուցադրելու համար։ Զբոսաշրջությունը ոչ միայն տնտեսական ոլորտ է, այլև կարևոր գործիք երկրի միջազգային ընկալումը ձևավորելու համար:

Անհոլտի կարծիքով, ազգային բրենդավորումը ներառում է վեց չափանիշ՝ զբոսաշրջություն, մշակույթ, կառավարում, արտահանում, ներդրումներ և մարդիկ, որտեղ զբոսաշրջությունը ծառայում է որպես համաշխարհային լսարանի հետ փոխազդեցության ամենաերևացող և հասանելի ուղիներից մեկը: Հայաստանը, իր հարուստ պատմական ժառանգությամբ և զարգացող տնտեսությամբ, օգտագործում է զբոսաշրջությունը՝ իր կերպարը հետխորհրդային պետությունից վերափոխելու ժամանակակից և մշակութային առումով հարուստ վայրի:

Դվինի նման լյուքս դասի նախագծերը կարևոր դեր են խաղում այս ռազմավարության մեջ: Առաջարկելով հայկական գեղագիտության վրա հիմնված համաշխարհային մակարդակի ծառայություններ՝ նման կառույցները ստեղծում են ազգային ինքնության շոշափելի ներկայացում՝ միաժամանակ գրավելով միջազգային շքեղության ճանապարհորդներին:

Սա համապատասխանում է Կոտլերի և այլոց կարծիքներին, որոնք պնդում են, որ զբոսաշրջային ենթակառուցվածքները ծառայում են որպես «մեղմ ենթակառուցվածք»՝ ազդարարելով երկրի մշակութային և տնտեսական հավակնությունները։ Ազգային բրենդինգը գերազանցում է մարքեթինգը. այն աշխարհաքաղաքական գործիք է:

Դվինի ռազմավարական կարևորությունը կայանում է նրա երկակի գործառույթում՝ որպես հյուրընկալության օբյեկտ և դիվանագիտական հարթակ: Պետական այցեր, մշակութային ցուցահանդեսներ և բարձր մակարդակի միջոցառումներ հյուրընկալելով՝ համալիրը մարմնավորում է Նայի «մեղմ ուժի» հայեցակարգը, որտեղ մշակութային և գեղագիտական գրավչությունը խթանում է միջազգային համակրանքը և ներգրավվածությունը։

Բացի այդ, Դվինի ճարտարապետական տեսքը՝ ավանդական հայկական քարագործության և ժամանակակից շքեղության համադրություն, արտացոլում է Հայաստանի հետսոցիալիստական անցումը: Այս միտումնավոր գեղագիտական ընտրությունը փոխանցում է ազգային կարողության և շարունակականության պատկեր՝ ամրապնդելով երկրի ապրանքանիշի պատմությունը։

Իր գեղագիտությունից զատ՝ Դվինը հանդես է գալիս որպես ոչ ֆորմալ դիվանագիտական հանգույց՝ գրավելով օտարերկրյա ներդրողներին, պաշտոնյաներին և մշակութային գործիչներին՝ ստեղծելով փորձառություններ, որոնք ընդգծում են հայկական արհեստները, խոհանոցը և ժառանգությունը, համալիրը ուժեղացնում է երկրի մեղմ ուժը՝ միաժամանակ խթանելով տեղական տնտեսական աճը: Այս մոտեցումը համահունչ է Մորգանի և այլոց մոտեցմանը, որոնք պնդում են, որ տուրիստական բրենդավորումը պետք է համատեղի իսկությունը համաշխարհային գրավչության հետ:

Դվինը դրան հասնում է՝ հավասարակշռելով բացառիկությունը և մշակութային ներկայացվածությունը՝ ապահովելով, որ Հայաստանի ազգային կերպարը ոչ միայն հաղորդվի, այլև անմիջականորեն ընկալվի միջազգային այցելուների կողմից։

Այս ուսումնասիրությունը ընդգծում է, թե ինչպես են զարգացող տնտեսությունները օգտագործում զբոսաշրջային ենթակառուցվածքները որպես ազգային բրենդավորման գործիք։ Դվինը Կովկասյան տարածաշրջանում ներկայացնում է պատկերավոր օրինակ՝ ցույց տալով ազգային հեղինակության, մշակութային վստահության և զբոսաշրջության մեջ ռազմավարական ներդրումների միջև աճող կապը։ Դվինի նախադեպը ցույց է տալիս, թե ինչպես կարելի է բրենդավորում իրականացնել ֆիզիկական ենթակառուցվածքների միջոցով, որոնք հաղորդակցում են ազգային կարողությունները, ստեղծագործականությունը և շարունակականությունը։

Հայկական տեսողական մշակույթի տարրերի՝ քարագործության, զարդանախշերի և խոհանոցի միտումնավոր ներառումը միջազգային ծառայությունների ստանդարտի շրջանակներում միաժամանակ ծառայում է որպես ժառանգության պահպանում և ռազմավարական առաջխաղացում։ Ավելին, Դվինը ցույց է տալիս էլիտար զբոսաշրջային ենթակառուցվածքների ներուժը որպես դիվանագիտական հարթակ՝ համաշխարհային ուշադրությունը գրավելու և միջազգային փոխազդեցությունը խթանելու համար։

Վերջնական արդյունքում, Հայաստանի ներդրումները բարձրակարգ հյուրընկալության ոլորտում արտացոլում են նրա ավելի լայն ձգտումը՝ դիրքավորվել ոչ միայն որպես զբոսաշրջային վայր, այլև որպես մշակութային և տնտեսապես դինամիկ խաղացող համաշխարհային ասպարեզում։

 

Հեղինակ՝ Աղվան Ավագյան