Գլխավոր Լրահոս Վիդեո Կիսվել
Խանութներում մարկետինգի մասնագետ աշխատած մարդը օբյեկտիվորեն չէր կարող ունենալ այդքան փորձառություն. Նարեկ Կարապետյանը` Գևորգ Պապոյանին «Մեր ձևով» ժողովրդական շարժման անդամ Աշոտ Մարկոսյանը համեմատել է օդի որակը Հայաստանում և Գերմանիայիում Միայն մեր իրական գործողություններով կարող ենք ապացուցել մեր խոսքերի ճշմարտացիությունը․ Նաիրի Սարգսյան Տիրադավները քանդում են Հայ Առաքելական Եկեղեցին․ Էդմոն Մարուքյան Մեծ հաղթանակ գրանցեց Նորայր «Նոել » Միքայելյանը Նարեկ Կարապետյանը ցույց է տվել այն ճանապարհը, որով է Սյունիքի մարզի Սալվարդ գյուղի երեխաները դպրոց են գնում Կադրեր շրջիկ պատարագից Արևային վահանակներ բազմահարկ շենքերում. Պետությունը պատրաստվում է աջակցել դրանց Հայաստանին անհրաժեշտ է ստեղծել գիտության դիվանագիտության կենտրոն․ Մենուա Սողոմոնյան Կոչ եմ անում` դադարեցնել այս աբսուրդային ապօրինությունները. Փաստաբան Դատարանների նկատմամբ անասելի ճնշումներ կան. Արմեն Ֆերոյան Եթե որևէ դատավոր վկայակոչի, թե Սամվել Կարապետյանի գործով ճնշումներ են եղել, զրո նշանակություն է ունենալու․ պատասխանատվության անխուսափելիության սկզբունքը կա, լինելու է և գործելու է. փաստաբան
Իսպանիայի գավաթ. «Բարսելոնան» 2։0 հաշվով հաղթել է «Գվադալախարային»Մարդկանց մոտ տրամադրության անկում կա, մտածում են, թե ի՞նչ է լինելու սրա վերջը. Նաիրի ՍարգսյանԶՊՄԿ-ի հետ համագործակցության շնորհիվ 18 հա տարածք է անտառապատվել Խոշոր ավտովթար է տեղի ունեցել Տավուշի մարզումՔաջարան, Գորիս քաղաքներում և Տաթև-Շինուհայր ավտոճանապարհին տեղում է ձյունACBJJ 20․ կայացել է Ծառուկյանի և Բուդուլաևի հայացնքերի մենամшրտըԹուրքիայի կողմից խորհրդանշական ժեստերը կարող են օգնել Փաշինյանին ներքին հանրության առաջ ցույց տալու «տեսանելի առաջընթաց»․ Սուրեն Սուրենյանց«Ոչ» ասող չունենք, ամեն ինչի համաձայնում են. Էդմոն Մարուքյան Վենեսուելան լիակատար շրջափակված է․ ԹրամփԻնչո՞ւ են կոմունալ վճարումները դուրս թողնված հետվճարների համակարգից․ Հրայր ԿամենդատյանԱրևային էներգիան վերածվում է լիարժեք, շուրջօրյա էներգիայի աղբյուրի Գազայում հրադադարից հետո Իսրայելի հարվածների հետևանքով ավելի քան 390 պաղեստինցի է զոհվելՏվյալների վրա հիմնված որոշումների կայացման հմտություններ՝ դպրոցների կառավարման համար«Դոմուս»-ի նոր մասնաճյուղը` Արշակունյաց 33 հասցեում Իշխանությունը մարզերում սկսել է ակտիվ ստորագրահավաք՝ Վեփափառի հրաժարականի պահանջով. «Իրավունք»Մարդը 30 տարի խրամատ պահի, վերջում ստիպված տաքսի քշի՞. Արշակ ԿարապետյանԻմ կյանքին լուրջ վտանգ է սպառնացել․ ո՞վ է պատասխան տալու․ Նառա ԳևորգյանԻնչ են իրենցից ներկայացնում առաջիկա ընտրությունները. Ավետիք ՉալաբյանՔՊ-ում ի՞նչը չներեցին Կարեն Սարուխանյանին. «Հրապարակ»Կոչումները պետք է տրվեն ըստ արժանիքի, ոչ թե անձնական նախասիրության․ Հրանտ Թոխատյան
Հասարակություն

Տվյալների վրա հիմնված որոշումների կայացման հմտություններ՝ դպրոցների կառավարման համար

Դեկտեմբերի սկզբից Վանաձորում,  Երևանում և Կոռնիձորում «Դասավանդի՛ր հանուն Հայաստանի» հիմնադրամը կազմակերպեց Տվյալահեն Առաջնորդության աշխատարանները, որոնց մասնակցեցին ընդհանուր  ՈՒսուցիչների առաջնոդրության ծրագրի և Սերունդ դպրոցների 45 տնօրեններ և փոխտնօրեններ տարբեր մարզերից

Երևանի Տնօրենների «Տվյալահեն Առաջնորդություն» աշխատարանի շրջանակում քննարկմանը մասնակցեց նաև ՀՀ ԿԳՄՍՆ Հանրակրթության վարչության պետ Թամարա Սարգսյանը, ով անդրադարձավ դպրոցներում տվյալների հավաքագրման նպատակին՝ շեշտադրելով, որ տվյալները պետք է ծառայեն ոչ թե վերահսկողության, այլ ուսումնառության որակի բարելավմանը։

Նրա խոսքում առանցքային էր այն գաղափարը, որ տվյալահեն ուսուցումը հնարավորություն է տալիս առաջնորդել ուսումնառությունը փաստերի և վերլուծության հիման վրա՝ ապահովելով նպատակային, արդար և զարգացմանն ուղղված որոշումներ։

Աշխատարանի նպատակն էր աջակցել դպրոցների ղեկավարներին՝ զարգացնելու տվյալների վրա հիմնված որոշումների կայացման հմտությունները, խորությամբ ուսումնասիրելու, Ուղիղ հրահանգումով դասավանդման (ՈւՀԴ) մոդելը և հասկանալու, թե ինչպես կիրառել դրանք դպրոցներում ուսուցման և ուսումնառության որակի բարձրացման համար։

Մասնակից տնօրենները ծանոթացան կրթական տվյալների հավաքագրման և վերլուծության գործիքներին, քննարկեցին իրական դպրոցական խնդիրներ և ձևակերպեցին կոնկրետ գործողություններ։Տնօրենները սովորեցին նաև, թե ինչպես կառուցել տվյալահեն մշակույթ ուսուցիչների և սովորողների շրջանում և իրականացրին նաև գործնական վարժություններ, աշխատեցին փոքր խմբերով և փոխանակեցին փորձը։

Այս միջոցառումները նպաստեցին ՈՒսուցիչների առաջնորդության ծրագրի և Սերունդ դպրոցների  տարբեր համայնքների տնօրենների մասնագիտական զարգացմանը, գործընկերության ամրապնդմանը և միասնական պատկերացման ձևավորմանը այն մասին, թե ինչ է նշանակում տվյալահեն առաջնորդություն դպրոցում։