Գլխավոր Լրահոս Վիդեո Կիսվել
Հայաստանին անհրաժեշտ է ստեղծել գիտության դիվանագիտության կենտրոն․ Մենուա Սողոմոնյան Կոչ եմ անում` դադարեցնել այս աբսուրդային ապօրինությունները. Փաստաբան Դատարանների նկատմամբ անասելի ճնշումներ կան. Արմեն Ֆերոյան Եթե որևէ դատավոր վկայակոչի, թե Սամվել Կարապետյանի գործով ճնշումներ են եղել, զրո նշանակություն է ունենալու․ պատասխանատվության անխուսափելիության սկզբունքը կա, լինելու է և գործելու է. փաստաբան Հակապետական արշավի շրջանակում Եկեղեցին վերջին ազգապահպան կառույցն է, որին փորձում են վնասել. Նաիրի Սարգսյան (տեսանյութ) Սամվել Կարապետյանի գործով բացակայում են իրավունքի և օրենքի հենարանները․ Արամ Վարդևանյան Պետության եկամուտները աճում են, թոշակները՝ մնում անփոփոխ․ Ավետիք Չալաբյան Ծաղկաձորում կազմակերպել է երկօրյա աշխատարան՝ ուղղված կուսակցության երիտասարդական միության զարգացմանը․ Էդմոն Մարուքյան Փաշինյանի իշխանությունը շահագրգիռ չէ գերիների վերադարձով Փաշինյանը նույն հարթության մեջ է դնում արցախահայերի հարցն ու «Արևմտյան Ադրբեջանը» Գիտնականներին անհրաժեշտ է տրամադրել սոցիալական արտոնություններ․ Մենուա Սողոմոնյան Պետական պարտքը գնալով մեծանում է, հույսը՝ փոքրանում․ Մենք փոխելու ենք այդ պատկերը․ Մեր ձևով
Արցախի թեմի առաջնորդը պարզերես լինելու ուղիներ է փնտրում․ «Հրապարակ»Վահե Շաբանյան — ԶՊՄԿ հարստացուցիչ ֆաբրիկայի ֆլոտատոր Նոր բնակարան, 41 մլն տարեկան եկամուտ. ինչ է հայտարարագրել ԿԿՀ նախագահի ժ/պ-նՁեր իշխանության յոթ տարիների ընթացքում ՀՀ պարտքը ավելացել է ութ մլրդ ԱՄՆ դոլարով. Հրայր ԿամենդատյանԸնդդիմադիր 60%-ը կարող է փոխել ադրբեջանացման արշավը. Էդմոն ՄարուքյանԱշխարհի առաջին բեռնատար նավը, որը ծածկված է արևային վահանակներով, պատրաստ է նավարկությանՊարտադրում են քեֆերի մասնակցել․ «Հրապարակ»Իշխանությունն ընդդեմ Եկեղեցու. վերջին անկախ ամրոցի գրոհը Կարապետյանը պատանդ է․ 1 միլիոն դոլար գրավի առաջարկը դատարանը մերժել է․ «Հրապարակ»Ներգրավվածության որոշակի նվազեցմամբ՝ առաջատար լինելու ընդգծված հավակնություններ. «Փաստ» Արտաքին միջամտության վտանգավոր զուգահեռականները. «Փաստ» «Դա ոչ թե ճանապարհային քարտեզ է, այլ հայ ազգի երազանքներից և պատմական հիշողությունից հրաժարում». «Փաստ» «Հայաքվե»-ն պատրաստվում է 2026 թվականի ընտրություններին. ում հետ կհամագործակցեն. «Ժողովուրդ»Հայաստանում քաղաքական բանտարկյալներ կան. հասարակության 61,3 տոկոսը համոզված է դրանում Որքան հարկ է վճարել Հայ առաքելական եկեղեցին 2025թ.-ի 3-րդ եռամսյակում. «Ժողովուրդ»Որտեղ գտնել սեյֆի բանալին. քննիչները փրկարարներին օգնության են կանչել․ «Հրապարակ»Անհավասար «հավասարություն»՝ ըստ Փաշինյանի. «Փաստ» Իրականությունից չես փախչի. «Փաստ» Ցուցակագրված երեք եպիսկոպոսները մերժել են․ «Հրապարակ»ԵՄ-ի «բարեկամության» գինը. պատժամիջոցներ Ռուսաստանի դեմ, թե՞ տնտեսական կորուստներ Հայաստանի համար. «Փաստ»
Ժամանց

Ինչո՞ւ ապահովության համար ինքնաթիռներում ուղևորներին պարաշյուտներ չեն տալիս. մենք գտել ենք պատասխանը

Շատ մարդիկ, ովքեր գոնե մեկ անգամ ինքնաթիռով որևէ տեղ են մեկնել, հավանաբար իրենք իրենց հարցրել են, թե ինչու բոլոր ուղևորներին պարաշյուտներ չեն տրամադրվում՝ վթարային իրավիճակում փրկվելու համար։

BlogNews-ը վստահ է, որ ցանկացած հարցի պատասխանը պետք է գտնել, հատկապես եթե հարցն այդքան նշանակալից է։

Մարդատար ինքնաթիռներում պարաշյուտների բացակայությունը բացատրվում է մի քանի հանգամանքներով.

Մարդատար ինքնաթիռը չափազանց անվտանգ տրանսպորտ է։ Համեմատության համար նշենք, որ թռիչքի ընթացքում մահանալու հավանականությունը 1։11.000.000 է, իսկ, օրինակ, ավտովթարի արդյունքում մահանալունը՝ 1։5000-ի։
Ինքնաթիռը թռչում է մոտ 10-12կմ բարձրության վրա՝ 800-1000կմ/ժ արագությամբ։ Այդպիսի պայմաններում պարաշյուտն անօգուտ է, քանի որ դրսում ջերմաստիճանը -40°C -ից -60°C աստիճան է, մթնոլորտի խտությունը ցածր է, իսկ թթվածինը գրեթե բացակայում է։ Այդպիսի պայմաններում մարդը պարզապես չի կարող կենդանի մնալ։
Օդային հոսանքների անհանգիստ գոտիների ցանկացած ազդեցություն ինքնաթիռի վրա կարող է խուճապ առաջացնել առավել անհանգիստ ու նյարդային ուղևորների մոտ։ Դա կարող է դրդել նրանց պարաշյուտով դուրս ցատկել, ինչն անուղղելի հետևանքներ կունենա նրանց և, հնարավոր է, ինքնաթիռի մնացած ուղևորների համար։

Ինքնաթիռների վթարների գերակշիռ մեծամասնությունը տեղի են ունենում թռիչքի կամ վայրէջքի ընթացքում։ Այդ իրավիճակում ուղևորը պարզապես չի հասցնի օգտագործել պարաշյուտը, քանի որ այդպիսի փոքր բարձրության վրա այն պարզապես չի բացվի։
Վթարի ժամանակ մարդիկ խուճապահար են լինում և այդպիսի իրավիճակում նրանց համար շատ բարդ կլինի ճիշտ հագնել պարաշյուտը, ցատկել դուրս և բացել այն։

100-500 մարդու համար պարաշյուտ տեղափոխելը չափազանց ծախսատար է։ Դրանց քաշի պատճառով ինքնաթիռը կծանրանա ու կսկսի ավելի շատ վառելիք այրել։ Բացի այդ՝ այլևս տեղ չի մնա ուղևորների բեռների համար։
Աղբյուր՝ Blognews.am