Գլխավոր Լրահոս Վիդեո Կիսվել
Մի մարդը չի կարող պառակտել մեզ երկարաժամկետ, հակառակության վերջը պետք է դրվի Հայաստանում․ Նարեկ Կարապետյան Գյումրիի ռեպետիցիան` Մայր տաճարը զավթելուց առաջ. Էդմոն Մարուքյան «Մեր ձևով» ժողովրդական շարժման համակարգող Նարեկ Կարապետյանը Սուրբ Սարգիս եկեղեցում մասնակցել է Սուրբ և անմահ պատարագի «Անդառնալի կորստի և մեր ժողովրդի միասնության խորհրդանիշ»․ Աբրահամ Հովեյանը՝ Սպիտակի երկրաշարժի մասին Դեկտեմբերի 7-ը մեր ցավի, բայց նաև մեր միասնականության օրն է․ այն հիշեցնում է, որ վերքերից հետո մենք գտել ենք ուժ՝ կրկին կանգնելու ու շարունակելու․ Նաիրի Սարգսյան Միշտ չէ, որ մեծամասնությունը ճիշտ է և դա պատմությունը բազմիցս ապացուցել է․ Էդմոն Մարուքյան Nissan ընկերությունը արևային վահանակներ կտեղադրի էլեկտրական մեքենաների տանիքներին Հաջորդ իշխանությունը ստիպված է լինելու ամեն ինչ սկսել զրոյից. «Փաստ» Յունիբանկն առաջին անգամ Հայաստանում թողարկել է անժամկետ պարտատոմսեր Փաշինյանը փոխում է եկեղեցու դեմ պայքարի շեշտադրումները Հազարավոր դեն նետված արևային վահանակները հանկարծակիորեն ճանաչվել են որպես արժեքավոր վառելիքի աղբյուր Հանքն անխելք մարդու բան չէ. «Փաստ»
Հայաստանի տնտեսության իրական պատկերը այլ է, քան կառավարության հռետորաբանությունը․ ԱնանյանՀավատարմությունս եմ հայտնում Վեհափառ Հայրապետին. Տեր Հովհանը մատուցել է իր անդրանիկ պատարագըՇիրակի թեմը վաղը հրավիրում է Գյումրու Յոթ Վերք եկեղեցի՝ Սուրբ և Անմահ ՊատարագիԵս էլ ունեմ առաջարկ, թե ինչպես սկսել Կառավարության նիստերը․ Վահե ԴարբինյանԵրևանում 22-ամյա վարորդը ոչ սթափ վիճակում «Porsche»-ով բախվել է կայանված պարեկային ավտոմեքենայինՌիո մոլի բացումը 90-ականներից ավերակ մնացած տարածքը բարեկարգելուց ու այնտեղ տնտեսական գործունեության հնարավորություն ստեղծելուց բացի, նաև 500 աշխատատեղ ապահովեց․ Մարիաննա Ղահրամանյան«Եթե ճիշտ աշխատենք, ՔՊ-ն վերընտրվելու շանսեր չի ունենա». Ռոբերտ ՔոչարյանԱլիևն ընդունել է Իրանի արտաքին գործերի նախարարի գլխավորած պատվիրակությանըՏեղի է ունեցել «Պրազյանը» ֆիլմի պրեմիերան ՀԱՄԱՍ շարժումը հաստատում է զինաթափման շուրջ բանակցություններին մասնակցելու իր պատրաստակամությունըԵկեղեցին մնացել է միակ ազգային հենարանը, դրա համար էլ այսօր այն ենթարկվում է գրոհի․ Արմեն ՄանվելյանՀանցավոր կազմակերպությունը կատարել է խոշոր չափի թմրամիջոցների ապօրինի իրացում և փողերի լվացում․ ՔԿIDBank-ը մասնակցել է Տնօրենների հայկական ինստիտուտի 10-րդ տարեդարձին նվիրված համաժողովինՀեռո՛ւ մնացեք Եկեղեցին պառակտելու ազգակործան փորձերից․ Արամ Ա կաթողիկոսԵրբ տեսնում ես Ադրբեջանի սպառազինության մրցավազքը, ակնհայտ է, որ Ալիևյան խաղաղությունը խաբկանք էՄիջազգային կառույցներ ու դեսպանատների ներկայացուցիչներ,ու՞ր եք,ինչու՞ չեք դատապարտում այս բարբարոսական հարձակումը Միհրան Հակոբյանի նկատմամբ. Շարմազանով Գեղարքունիքի մարզի գյուղերից մեկում 2 անչափահաս ծեծի են ենթարկել 38-ամյա տղամարդուն և նրա տղայինԵրբ տեղի կունենա Երևանի գլխավոր տոնածառի լույսերի վառման արարողությունըՇինանյութի մանրածախ վաճառքով զբաղվող ընկերության կողմից պետությանը պատճառված 11.9 մլն դրամի վնասը վերականգնվել էAxelMondrian-ը 2025թ ընթացքում արժանացել է երեք միջազգային հեղինակավոր մրցանակների՝ բրենդինգի, հանրային կապերի (PR) և կոմերցիոն ֆիլմերի արտադրության ոլորտներում
Տնտեսություն

Հայաստանում մի շարք սպառողների համար գազը կարող է թանկանալ ավելի քան վեց տոկոսով. ինչի՞ կհանգեցնի դա

Գազի սակագների 6%-ով հնարավոր բարձրացումը «Գազպրոմ Արմենիա» ընկերության հաշվարկած միջին կշռված ցուցանիշն է, սակայն կան հատվածներ, որոնք եթե հայտերն ընդունվեն, գազը ավելի բարձր սակագնով կսպառեն։ Այս մասին NEWS.am-ի թղթակցի հետ զրույցում ասաց քաղաքական գիտությունների դոկտոր, էներգետիկայի ոլորտի փորձագետ Վահե Դավթյանը։

«Մասնավորապես, խոսքն այն տնտեսվարող սուբյեկտների մասին է, որոնք աելի քան 10 000 խորանարդ մետր գազ են սպառում։ Այստեղ, որպես երկու սուբյեկտ, հանդես են գալիս ջերմաէլեկտրակայանները եւ ավտոգազալցակայանները։ Երկու դեպքում էլ ականատես կլինենք բավական լուրջ բարձրացման։ ՋԷԿ-երի դեպքում դա նշանակում է ապագայում էլեկտրաէներգիայի սակագների հնարավոր բարձրացում։ Ավտոգազալցակայանների դեպքում փոփոխությունը կհանգեցնի շարժիչային վառելիքի թանկացման հերթական ալիքի, որը նկատվում է վերջին 1,5-2 տարում՝ դրանից բխող բոլոր հետեւանքներով»,- ասաց նա։

Փորձագետը դրական էֆեկտների մասին խոսակցությունները վաղաժամ է համարում, նախնական հաշվարկները նույնպես սակագների ձեւավորման նոր մոդելի օգտին չեն վկայում։

«Եթե խոսենք առավելությունների մասին (այն առումով, որ սպառողները կարող են ավելի որակյալ գազ ստանալ-խմբ.), ապա հարց է առաջանում՝ ո՞վ է այդ ամենը վերահսկելու։

Այս խնդիրը երկար տարիներ գոյություն ունի՝ սկսած 2013 թվականից: Ո՛չ այն ժամանակ, ո՛չ ներկայիս իշխանությունների օրոք այս մասին պաշտոնապես չի խոսվել։ Կալորիականության ինդեքսը կարող է կիրառվել տնտեսական մանիպուլյացիայի համար, քանի որ այն մանեւրելու լավ հնարավորություն է ստեղծում սակագնային քաղաքականության իրականացման ընթացքում՝ դրանից բխող բոլոր ռիսկերով։ Այստեղ միանշանակ մոտեցում լինել չի կարող։ Ինչո՞ւ է ՀԾԿՀ-ն հենց հիմա բարձրացնում այս հարցը։ Չէ՞ որ այս խնդիրը նախկինում էլ է գոյություն ունեցել, այդ թվում՝ 2018 թվականից հետո։ Քանի որ «Գազպրոմ Արմենիան» ամեն կերպ պնդում եւ հիմնավորում է Հայաստանում սակագների բարձրացման անհրաժեշտությունը, ուստի հասարակության բացասական արձագանքը նվազագույնի հասցնելու համար իշխանությունները դիսկուրս մտցրեցին կալորիականության եւ նոր ինդեքսի հարցը, որը կարող է կիրառվել»,- հավելեց Դավթյանը։

«Գազպրոմ Արմենիա» ՓԲԸ-ի նախորդ գործողություններից հետո ակնհայտ էր, որ նա շարունակելու է սակագների բարձրացման հայտեր ներկայացրել։

Փորձագետը հիշեցրեց, որ ընկերությունը գնացել է աշխատակիցների կրճատման, ներդրումային քաղաքականության վերանայման, իսկ այս ամբողջ գործընթացի գագաթնակետ է դարձել «Հրազդան-5»-ի փակումը։

«Հայաստանի իշխանություններն արդեն սկսել են բյուջեից փոխհատուցել «Գազպրոմ Արմենիա»-ի ֆինանսական վնասները։ Այն սակագները, որոնք այսօր գործում են, ոչ մի կերպ չեն ապահովում ընկերության ֆինանսական եւ գործառնական կայունությունը։ Սակագնային կառուցվածքում միակ բաղադրիչը, որը կարող է շտկել աճը, «Գազպրոմ Արմենիա-ի աշխատավարձերի ֆոնդն է։ Բայց այստեղ էլ ռիսկեր կան, քանի որ նման քայլը կարող է հանգեցնել սոցիալական բացասական հետեւանքների՝ հաշվի առնելով, որ ընկերությունը երկրի խոշորագույն գործատուներից մեկն է»,- եզրափակեց նա։

Հիշեցնենք, որ «Գազպրոմ Արմենիա» ընկերությունն առաջարկել է բոլոր սպառողների համար սահմանել միասնական սակագին՝ 282,6 դոլար 1000 խմ-ի համար՝ 8500 կկալ/խմ ցածրագույն ջերմաստեղծ ունակությամբ։ Այս դեպքում միջին կշռված սակագնի աճը կկազմի 6%, որը կճշգրտվի՝ կախված գազի փաստացի ջերմաստեղծումից։