Գլխավոր Լրահոս Վիդեո Կիսվել
Արտակ Սրբազան, ինքնամխիթարանքով մի զբաղվիր, քանի որ քո գործած հանցանքն աններելի է․Դավիթ Սարգսյան Հայաստանում մշակույթը զարգանում է խիստ անհավասար․ Մենուա Սողոմոնյան Կոնվերս Բանկի և Visa-ի արշավի հաղթողներին են հանձնվել մրցանակները (տեսանյութ) Հասարակական առողջացման պրոցեսը. նոր իրականություն Տարեցներին դարձրել են փորձադաշտ՝ ավելացնելով սթրեսն ու անորոշությունը․ Ցոլակ Ակոպյան Հայաստանի բուհերը՝ համաշխարհային քարտեզից դուրս․ Ատոմ Մխիթարյան Ucom-ի աջակցությամբ «Արևորդի» ՀԿ-ն իրականացնում է «Խելացի թռչնադիտարկում» կրթական ծրագիրը Հովնան Սրբազան, բա որ Արցախի տեսիլքը չես ուզում կորցնել, ի՞նչ գործ ունես արցախուրացի և հայրենուրացի «սրտի եպիսկոպոսապետի» պաշտոնում. Դավիթ Սարգսյան Անուշավան Սրբազան, լսիր այս խոսքերդ, հիշիր ասածներդ, ու զզվիր ինքդ քեզնից. Դավիթ Սարգսյան Գևորգ Սրբազան, վեց ամիս առաջ սրտապատառ գոռգոռում էիր Մայր Աթոռի պատերի տակ. Դավիթ Սարգսյան Մարզին քաջատեղյակ, բնակիչների հոգսերը կիսող Կարապետյաններն անտարբեր չմնացին խնդրին Խանութներում մարկետինգի մասնագետ աշխատած մարդը օբյեկտիվորեն չէր կարող ունենալ այդքան փորձառություն. Նարեկ Կարապետյանը` Գևորգ Պապոյանին
Ռուսաստանը պատրաստակամություն է հայտնել օգնելու Հայաստանին ատոմակայանի արդիականացման և երկաթուղիների զարգացման գործումՎաղը Արեգակը կանցնի երկնային հորիզոնի նկատմամբ ամենացածր կետով. կդիտվի ամենաերկար գիշերըԱՄՆ ավիաբազան հայտնել է իր տարածքում կրակոցների մասինԻշխանությունը Եկեղեցու հարցում անցել է բոլոր կարմիր գծերը․ Դավիթ ՍարգսյանՆարեկ Մկրտչյանը «Save Armenia»-ի նախագահի և Վագների հետ քննարկել է համագործակցության հեռանկարներըՊԵԿ-ը պարզաբանում է ներկայացրել «Ժողովուրդ» օրաթերթի հոդվածում ներկայացված պնդումների վերաբերյալ300 մլրդ դրամով վերջին 7 տարիների ընթացքում արտաքին պարտքի տոկոսային ծախսն ավելացվել է և որևէ արժեք չի ստեղծվել․ Նաիրի ՍարգսյանՄեծ վթար Էջմիածին-Արմավիր ճանապարհին. 4 անձ հոսպիտալացվել էԵրկու ամսվա ապօրինի կալանքից հետո ազատ արձակվեց «ՀայաՔվեի» Գյումրու կառույցի անդամ Կարուշ ՀովեյանըՔստմնելի էր տեսնել տիրադավությունն իրենց ճակատին որպես աղվեսադրոշմ դաջած հոգևորականներինՀրայր Կամենդատյանը խոսում է թուրքական մոդելի մասինՀՀ տարածքում ավտոճանապարհներն անցանելի ենՄայր Աթոռն անվերջ պաշտպանել չենք կարող. «գրոհը» պետք է տեղափոխել ՔՊ-ի դաշտ, Փաշինյանին հեռացնել․ Չալաբյան Թունյանի ու Բագրատյանի դիմումները չեն քննարկում․ «Հրապարակ»Իջևանի մանկապարտեզը հերթականն է, որը կառուցվեց Ազգային բարերար Սամվել Կարապետյանի ներդրմամբԿարգելվի սեւ մետաղից նախապատրաստվածքների ներմուծումը երրորդ երկրներից. նոր նախագիծ. «Ժողովուրդ»Իշխանությանը փոխելու համար խոշորանալ է պետք․ ի՞նչպես դա անել․ Մարուքյան Եկեղեցին կարող է լինել միայն առաջին քայլը․ ի՞նչն է լինելու հաջորդըԻշխանությունը փորձում է նոր քայլեր ձեռնարկել Եզրաս սրբազանի դեմ. ինչու. «Ժողովուրդ»Եկեղեցու հարցը թուրք-ադրբեջանական շահերի ստվերում
Հասարակություն

Դադարեցվել է 67 եւ 41 համարի երթուղայինների գործունեությունը. քաղաքապետարանը ուղեւորներին այլընտրանք է առաջարկում

67 եւ 41 համարի երթուղիները այլեւս չեն սպասարկվում։ Այս երթուղիները սպասարկող տրանսպորտային միջոցների գործունեությունը դադարեցվել է, քանի որ լրացել է դրանց շահագործման ժամկետը։

Երկու երթուղիներն էլ սպասարկում են նաեւ Ներքին Չարբախը, որտեղ հասարակական տրանսպորտն ակտիվ չի աշխատում։ Օրինակ, Կենտրոն գնալու համար բնակիչները օգտվում էին 41 համարի երթուղին սպասարկող տրանսպորտից, բայց մի քանի օր է՝ նրանք Կենտրոն հասնելու համար այլընտրանքային տարբերակներից են օգտվում։

Աննան, որը մշտապես օգտվում էր 41 համարի երթուղայինից, NEWS.am-ի հետ զրույցում ասաց, որ այդ երթուղին ծանրաբեռնված էր, քանի որ Կենտրոն գնացող միակ գիծն էր։

«Առավոտյան ժամին առանց այդ էլ 41-ը շատ ծանրաբեռնված էր աշխատում։ Ուղեւորների թիվը չափազանց մեծ է, գազելի մեջ մարդիկ հազիվ էին բառի բուն իմաստով իրար վրա լցվում ու տեղավորվում՝ Կենտրոն հասնելու համար։ Հիմա այդ երթուղին էլ չի սպասարկվում, ստեղծված իրավիճակում մարդիկ ստիպված են կամ մի քանի կանգառ ոտքով քայլել, որպեսզի կարողանան այլ տրանսպորտից օգտվել կամ երկու փոխադրամիջոց փոխել, կամ էլ տաքսիով երթեւեկել, որի ֆինանսական հնարավորությունները չունեն, առավել եւս համատարած թանկացումների պայմաններում»,-  նշեց Աննան։

Երեւանի քաղաքապետարանի լրատվության վարչությունից պարզաբանեցին, որ 67 եւ 41 համարի երթուղիները սպասարկող տրանսպորտային միջոցների շահագործման ժամկետը, որը 15 տարի էր, լրացել է։

 Փետրվարի 7-ից, 67 համարի երթուղայինին կփոխարինեն 54 եւ 14 համարի ավտոբուսները։ 

«Քաղաքապետարանը  54 եւ 14 համարի ավտոբուսային երթուղայինները համալրել է մի քանի ավտոբուսներով։ Տեղի է ունենալու նաեւ երթուղու որոշակի փոփոխություն, որ նախկինում 67-ից օգտվող քաղաքացիները դիսկոմֆորտ չունենան։ Երկուշաբթի օրվանից երթուղի դուրս կգան համալրված շարժակազմով 54 եւ 14 համարի երթուղայինները, որոնք մաքսիմալ կմոտենան այն հատվածներին, որտեղ բնակիչների համար խնդիր էր առաջացել»,- NEWS.am-ին փոխանցեցին լրատվության վարչությունից։

41 համարի երթուղայինը փոխարինելու հարց նույնպես քննարկվում է քաղաքապետարանում, բայց այս պահի դրությամբ այլընտրանքային տարբերակ չի առաջարկվում։

«Նախկինում մասնավոր ընկերությունը շահագործել է երթուղային միկրոավտոբուս, բայց հիմա այլեւս հնարավոր չէ դա շահագործել։ Հետեւաբար կլինեն փոփոխություններ, որոնք ձեռնտու չեն լինի բնակիչներին, բայց դիտարկվում է այնպիսի տարբերակ, որն այլընտրանք կլինի։ Բայց չի բացառվում, որ երկու երթուղայինով տեղափոխվելու անհրաժեշտություն առաջանա, ելնելով եղած ռեսուրսներից»,- հավելեցին Երեւանի քաղաքապետարանի լրատվության վարչությունից։

67 համարի երթուղայինը սպասարկում է հետեւյալ թաղամասերը. Ներքին Չարբախ (սկ. կ.) - Արարատյան - Շիրակի - Արտաշիսյան փող-ներ - Բագրատունյաց պող. - Սեբաստիայի - Րաֆֆու - Զոր. Անդրանիկի - Օհանովի - Շերամի - Ա. Բաբաջանյան փող-ներ - Էջմիածնի խճ. - գ. Փարաքար (վերջ. կ.): Հետադարձը` նույն ուղեգծով:

Իսկ 41 համարի երթուղին՝ «Էլեկտրոն» գ-ն (սկ. կ.) - Շարուրի - Շիրակի - Արտաշիսյան - Արագածի - Մանթաշյան - Չեխովի - Մայիսի 9-ի - Գարեգին Նժդեհի փող-ներ - Արշակունյաց պող. - Գրիգոր Լուսավորչի փող. - Մեսրոպ Մաշտոցի - Սայաթ-Նովայի պող-ներ - Վահան Տերյանի - Կորյունի - Խաչատուր Աբովյանի փող-ներ - Աբովյան պուրակ - Սարալանջի փող. - Ազատության պող. - Ադոնցի - Շիրվանզադեի - Մամիկոնյանց - Մալխասյանց փող-ներ - Հուշանվերների կոմբ. (վերջ. կ.): Հետադարձը` նույնը մինչեւ Սարալանջի - Վահան Տերյանի փող-ներ - Աբովյան պուրակ - Խաչատուր Աբովյանի փող-ներ - Սայաթ-Նովայի պող. - շարունակությունը՝ նույն ուղեգծով: