Գլխավոր Լրահոս Վիդեո Կիսվել
Խանութներում մարկետինգի մասնագետ աշխատած մարդը օբյեկտիվորեն չէր կարող ունենալ այդքան փորձառություն. Նարեկ Կարապետյանը` Գևորգ Պապոյանին «Մեր ձևով» ժողովրդական շարժման անդամ Աշոտ Մարկոսյանը համեմատել է օդի որակը Հայաստանում և Գերմանիայիում Միայն մեր իրական գործողություններով կարող ենք ապացուցել մեր խոսքերի ճշմարտացիությունը․ Նաիրի Սարգսյան Տիրադավները քանդում են Հայ Առաքելական Եկեղեցին․ Էդմոն Մարուքյան Մեծ հաղթանակ գրանցեց Նորայր «Նոել » Միքայելյանը Նարեկ Կարապետյանը ցույց է տվել այն ճանապարհը, որով է Սյունիքի մարզի Սալվարդ գյուղի երեխաները դպրոց են գնում Կադրեր շրջիկ պատարագից Արևային վահանակներ բազմահարկ շենքերում. Պետությունը պատրաստվում է աջակցել դրանց Հայաստանին անհրաժեշտ է ստեղծել գիտության դիվանագիտության կենտրոն․ Մենուա Սողոմոնյան Կոչ եմ անում` դադարեցնել այս աբսուրդային ապօրինությունները. Փաստաբան Դատարանների նկատմամբ անասելի ճնշումներ կան. Արմեն Ֆերոյան Եթե որևէ դատավոր վկայակոչի, թե Սամվել Կարապետյանի գործով ճնշումներ են եղել, զրո նշանակություն է ունենալու․ պատասխանատվության անխուսափելիության սկզբունքը կա, լինելու է և գործելու է. փաստաբան
Սպասվում է առանց տեղումների եղանակ. օդի ջերմաստիճանը կնվազիԷլեկտրոնային տոմսերի միասնական ավտոմատացված համակարգին կմիանան ԿԳՄՍՆ ենթակայության ևս 18 մասնաճյուղ-թանգարաններԱդրբեջանի տարածքով Հայաստան բերվող ապրանքի նոր խմբաքանակ կա, ճանապարհին է. ՊապոյանՈւկրաինան հրթիռային հարված է հասցրել Բելգորոդին․ կան ինժեներական ենթակառուցվածքի լուրջ վնասվածքներՆիկոլն ուզում է Տրդատի պես հիվանդանալ և դառնալ եկեղեցու հիմնադիրՀիմնական խնդիրը ոչ թե օդի աղտոտման կտրուկ աճն էր, այլ քամիների բացակայությունը. ԳալջյանԱրևմտաեվրոպական քաղաքական գործիչներն զբաղվում են uադրանքներով և ցանկանում են ամբողջ Եվրոպան ներքաշել ՌԴ-ի հետ պատերшզմի մեջ. ՍիյարտոՀաղորդում հանցագործության մասին․ Հրաչ Բարսեղյան Գրանցվել է 462 դեպք, որից 166-ը՝ արտակարգ. փրկարար ծառայությունն ամփոփում է անցած շաբաթըԱրցախի կորուստը վարչախմբի ձախողման ուղիղ հետևանքն էր․ Ավետիք ՉալաբյանԹեհրան–Մոսկվա–Երևան․ ձևավորվող նոր առանցք՝ Եվրասիայում Գորիսում բախվել են «ՎԱԶ 21099»-ը և «Mercedes»-ը․ վերջինը բախվել է երկաթե էլեկտրասյանը․ կա վիրավորՌուսաստանը 2026-ին կշարունակի աջակցել Արցախից բռնի տեղահանվածներինՀայաստանին աջակցել ենք Մոլդովայի նման․ Միրզոյանի հետ կքննարկեն ՀՀ-ի առաջիկա ընտրությունները․ ԿալլասՄիքայել Սրբազանի տեղափոխումը բժշկական կենտրոն հետաձգվել է․ փաստաբանՀայաստանում շուրջ 10 հազար աշխատատեղ, իսկ աշխարհի այլ երկրներում 40 հազար աշխատատեղ ստեղծած ու բարեկեցություն բերած մարդու թիմին ժողովուրդը հենց այդպես էլ պիտի ընդունի․ Ալիկ ԱլեքսանյանՄինչ Փաշինյանն ու նրա նախարարները զբաղված են անձնական որակավորումներ տալով, մենք զբաղված ենք աշխատանքով և մարդկանց մասին հոգ տանելով. «Մեր ձևով» Սաֆարովին կոչում տալով՝ Ալիևն ասում է՝ հայե՛ր, իմացեք, մենք ձեզ ոնց ատել ենք, այդպես էլ ատելnւ ենքՎարորդը թմրանյութ օգտագործե՞լ է, տեխնիկայի միջոցով հնարավոր կլինի ստուգել․ ՆԳՆ-ի նոր օրինագիծըԱրայիկ Հարությունյանը Գավառի մշակույթի կենտրոնում հանդիպել է Ղարաբաղից տեղահանված անձանց հետ
Հասարակություն

IDBank-ը Պրեմիում սպասարկման նոր սրահ կունենա․ Լիդա Սաֆարյան

IDBank-ը պարբերաբար անդրադառնում է այն առավելություններին, որոնք ունեն արտոնյալ ծառայություններից օգտվող հաճախորդները։ Դրանք գնալով ընդլայնվում են ու համապատասխանեցվում միջազգային ստանդարտներին․ այս մասին զրուցել ենք IDBank-ի Պրեմիում բանկային ծառայությունների վարչության ղեկավար, Կոմերցիոն տնօրեն Լիդա Սաֆարյանի հետ։

  • IDBank-ի Պրեմիում բանկային ծառայությունը գործում է արդեն 7 տարի, և այս ընթացքում մեծ զարգացում է ապրել։ Եկեք սկսենք սկզբից․ ինչպե՞ս ստեղծվեց ծառայությունն ու ի՞նչ նպատակ էր դրված։

Արդեն շուրջ 7 տարի է, ինչ շուկային ենք ներկայացել «անհատական ծառայությունների քո փաթեթը» խորագրով, որի հնարավորությունները շարունակաբար ընդլայնելով՝ այսօր մեր հաճախորդներին առաջարկում ենք իրապես անհատականացված ծառայություններ՝ դրանք համապատասխանեցնելով հաճախորդի պահանջներին։

Մենք միշտ ձգտում ենք արդարացնել հաճախորդների սպասելիքները, և կարևոր է, որ հաճախորդը վստահի մեզ։

Երբ աշխատում ես լոյալ հաճախորդ ունենալու ակնկալիքով, շատ ավելի լավ ես հասկանում հաճախորդի ու վերջինիս համար իրական գործընկեր լինելու կարևորությունը, ուստի կատարելագործելով պրեմիում հաճախորդներին մատուցվող մեր ծառայությունները՝ մշտապես փորձում ենք նախ այդ ծառայությանը նայել հաճախորդի աչքերով և այն հարմարեցնել հենց հաճախորդի ակնկալիքներին։

Իհարկե, ցանկացած ծառայություն ներդնելուց հետո նաև սպասում ենք հաճախորդների արձագանքին` ծառայությունն էլ ավելի կատարելագործելու նպատակով։ Մենք նաև հետևում ենք շուկայի զարգացումներին և տենդենցներին՝ ոլորտում առաջինը լինելու և մեր հաճախորդներին նորարար ու ժամանակակից պրոդուկտներ առաջարկելու համար։ Արդյունքն ակնհայտ է, մեզ վստահություն հայտնած հաճախորդների թիվն օրեցօր աճում է։

  • Առաջինը Հայաստանում IDBank-ը ներկայացրեց Visa Signature քարտը, իսկ նախորդ տարվա աշնանը՝ կրկին առաջինը Հայաստանում՝ Visa Infinite Special Edition քարտը։ Պրեմիում ծառայությունների շարքում ի՞նչ այլ ծառայություններ են կարևորվում, և ի՞նչն է առավել հետաքրքրում հաճախորդներին։

Այժմ մարդիկ գնալով ավելի շատ են կարևորում ժամանակը և հարմարավետությունը, իսկ պրեմիում քարտերը տալիս են մեծ հնարավորություններ առօրյա կյանքում ու ճամփորդելիս։ Մենք միակն ենք Հայաստանում, որ ունենք սեփական՝ IDBank Concierge ծառայությունը, որի շնորհիվ հաճախորդը կստանա շուրջօրյա խորհրդատվություն էքսպերտներից։ Նշեմ, որ խորհրդատվություն կարող եք ստանալ ոչ միայն ավիատոմսերի գնման, ճամփորդության ընթացքում առաջացած հարցերի շուրջ, այլև Հայաստանում՝ առօրեական հարցերում․ օրինակ՝ գնել ծաղկեփունջ և առաքել։ Հնարավորության սահմաններում փորձել ենք խնայել մեր հաճախորդների ժամանակը, որ իրենք զբաղվեն իրենց գործերով։ Ծառայությունը հասանելի է մեր բոլոր պրեմիում քարտապանների համար:

Քարտի տեսակից կախված՝ կան քանակային սահմանափակումներ որոշ ծառայությունների գծով․ օրինակ՝ անձնագրերի արագացված ստուգում օդանավակայաններում և պրեմիում սրահների մուտք․ Visa Signature քարտի համար՝ տարեկան 4 այց, Visa Infinite-ի համար՝ 6 այց, իսկ Visa Infinite Special Edition քարտատեսակի դեպքում՝ անսահմանափակ հաճախորդի համար և 6 մուտքի հնարավորություն հյուրերի համար։