Գլխավոր Լրահոս Վիդեո Կիսվել
Հաջորդ իշխանությունը ստիպված է լինելու ամեն ինչ սկսել զրոյից. «Փաստ» Յունիբանկն առաջին անգամ Հայաստանում թողարկել է անժամկետ պարտատոմսեր Փաշինյանը փոխում է եկեղեցու դեմ պայքարի շեշտադրումները Հազարավոր դեն նետված արևային վահանակները հանկարծակիորեն ճանաչվել են որպես արժեքավոր վառելիքի աղբյուր Հանքն անխելք մարդու բան չէ. «Փաստ» Ինչո՞ւ է «հիմա խոսում» պաշտպանության նախկին նախարարը. «Փաստ» Ինչո՞ւ «նետերն» ուղղվեցին հենց «կռիվը բաժանողի» վրա. «Փաստ» «Սա պետականության հանդեպ ծաղր է» . «Փաստ» Օրենքի վիճահարույց դրույթը՝ քաղաքական մահակ. «Փաստ» Ինչու՞ է Ալիևը ստորագրում այն, ինչի հետ ինքը կապ չունի. Էդմոն Մարուքյան Սևրի պայմանագիրը մնաց թղթի վրա. Հրայր Կամենդատյան Մենք իրավունք չունենք մոռանալու մեր տղաների սխրանքը. Արսեն Գրիգորյան
Առանձին շրջաններում սպասվում են տեղումներ՝ նախալեռնային շրջաններում ձյան և ձնախառն անձրևի տեսքովԱբրահամ Կուլաջյանը նշանակվել է օտարերկրյա պետություններում Սփյուռքի գործերի հանձնակատարՔաղաքականությունը, որը մտադիր է իրականացնել Թրամփը, համընկնում է Թուրքիայի շահերի հետ․ ՖիդանՉի լինելու նման բան, որ օդանավակայանից Վեհափառին տանեն. Հրայր Կամենդատյան Նիկոլի իշխանության մնալու գլխավոր պատճառն ընդդիմության վատ պայքարը չէ․ ՇարմազանովՆարեկ Կարապետյանի հարցազրույցը Թաքեր Կարլսոնի հետ քննադատել են միայն ՔՊ-ականներն ու Ալիևի օգնական Հիքմեդ Հաջիևը. Մարիաննա ՂահրամանյանՍպասվում է առանց տեղումների եղանակ․ օդի ջերմաստիճանը կնվազի, ապա կբարձրանաՓաշինյանի կոչով Վեհարան չեն կարող գրnhել, ժողովուրդ մոբիլիզացնելու ռեսուրս չունի. ՔոչարյանԻշխանությունները Գյումրիի վաղվա պատարագի մարդաշատությունն ապահովելու համար գործի են անցելՎեհափառ Հայրապետը վերադարձավ հայրենիք Ֆրանսիայի Եվրոպայի և արտաքին գործերի նախարարության հատուկ հանձնակատարն այցելել է ԾիծեռնակաբերդՅոթ Վերքը հաղթահարել է թուրքական օկուպացիա, սա էլ կհաղթահարվի պատվով․ Շիրակի թեմի հայտարարությունըԱրցախից տեղահանված ընտանիքների բնակապահովման ծրագրում փոփոխություններ են տեղի ունեցելԵրևանում շենքի բակից գողացել են «ԵՄՀ մարզադպրոց» ՀՈԱԿ-ի տնօրենի «Toyota»-ի կողային հայելիներըՀայաստանի ավտորիտար շրջադարձը. Նիկոլ Փաշինյանը և Սամվել Կարապետյանի ու Հայ Առաքելական Սուրբ Եկեղեցու նկատմամբ հետապնդումները․ Ռոբերտ ԱմստերդամԱյսօրվանից մեկնարկում է արտադպրոցական ծրագրերի կենտրոնների մանկավարժների կամավոր ատեստավորումըԱրամ Առաջինը Լիբանանում Իրանի դեսպանի հետ քննարկել են TRIPP նախագծի հետ կապված հարցերԳուգարաց թեմի հոգևորականները՝ թեմի առաջնորդի գլխավորությամբ, աջակցություն են հայտնել ՎեհափառինԻնչպե՞ս փոխել երկրի զարգացման դինամիկան Ադրբեջանի նախագահը այսօր կրկին զգուշացրեց մեզ, որ հանկարծ, ինչպես ժողովուրդն է ասում, «արխային չընկնենք»․ Արևմտյան Ադրբեջանի թեման փակված չէ, և իրենք վերադառնալու են Հայաստան․ Էդմոն Մարուքյան
Քաղաքականություն

Կար քաղաքական նպատակ՝ ամրապնդել ԼՂՀ փաստացի անկախության միջավայրը՝ ռազմական ինքնաբավության շարունակականության հաշվին․ Արմեն Հովասափյան

Արմեն Հովասափյանը ֆեյսբուքյան իր էջում գրել է․
 
Սերժ Սարգսյանի նախագահության տարիներին՝ 2008–2018 թվականներին, Արցախի Պաշտպանության բանակի սպառազինման և վերազինման քաղաքականությունը որդեգրվեց որպես ռազմաքաղաքական առաջնահերթություն՝ ի պատասխան տարածաշրջանային ռազմական հավասարակշռության խախտմանն ու Ադրբեջանի բացահայտ ագրեսիվ պատրաստություններին։ Այս շրջանի հայաստանյան ռազմավարությունը ձևավորվում էր պարզ և հստակ տրամաբանությամբ՝ պահել և զարգացնել այնպիսի պաշտպանական ներուժ, որը ի վիճակի կլինի զսպել հակառակորդին, ապահովել նախազգուշացնող և համարժեք հակահարվածի ունակություն՝ թեկուզ ոչ ամբողջական տեխնոլոգիական հավասարությամբ, բայց՝ կայուն մարտունակությամբ։
 
Սրան զուգահեռ, կար նաև քաղաքական նպատակ՝ ամրապնդել ԼՂՀ փաստացի անկախության միջավայրը՝ ռազմական ինքնաբավության շարունակականության հաշվին։
 
2008-ից սկսած՝ Հայաստանի և Ռուսաստանի ռազմատեխնիկական համագործակցությունը աստիճանաբար խորացավ, ինչը թույլ տվեց Հայաստանը ռազմավարական առումով ներգրավել սպառազինության այնպիսի տեսակներ, որոնք նախկինում հասանելի չէին ոչ տեխնոլոգիական, ոչ ֆինանսական պատճառով։
 
Կարևորագույն շրջադարձային կետը դարձավ 2015 թվականին ՌԴ կողմից Հայաստանին տրամադրված 200 միլիոն դոլար արտոնյալ վարկը, որի շրջանակում ձեռք բերվեցին բարձր տեխնոլոգիական սպառազինության նմուշներ՝ այդ թվում «Սմերչ» հրթիռահրետանային համակարգեր, հակատանկային և հակաօդային համալիրներ։ Չնայած պաշտոնապես այս սպառազինությունն ուղղված էր ՀՀ զինված ուժերին, գործնականում և ռազմաքաղաքական իրողությունների տրամաբանությամբ այն ծառայեց նաև ԼՂՀ ՊԲ մարտունակության բարձրացմանը, հաշվի առնելով Հայաստանի ստանձնած անվտանգային պատասխանատվությունը։
 
ԼՂՀ բանակի վերազինման և վերակազմակերպման ծրագիրը թեև հանրային մակարդակում հստակեցված չէր ամբողջությամբ, բայց պետական մակարդակում կայուն օրակարգ էր։ Կար սահմանափակ, սակայն կուտակային ներդրում՝ հատկապես շփման գծի տեխնիկական հագեցվածության, հրամանատարական կառավարման համակարգերի արդիականացման, հատուկ նշանակության ստորաբաժանումների հզորացման և թիրախային զինատեսակների ներմուծման ուղղությամբ։ Սա չէր նշանակում ամբողջական վերափոխում կամ լիարժեք տեխնոլոգիական արդիականացում, սակայն այն բավարար էր՝ պահպանելու մարտական կայունություն և կանխելու Ադրբեջանի կողմից հնարավոր արագ հաղթանակի հույսերը։ Այդ տրամաբանությունը ստացավ իր փորձությունը 2016 թվականի ապրիլին, երբ չորսօրյա պատերազմն ապացուցեց, որ Պաշտպանության բանակը, լինելով հարաբերականորեն փոքրաթիվ և անկանոն ֆինանսավորմամբ, ունակ է դիմակայել մեծաքանակ հարձակման, կազմակերպել օպերատիվ պաշտպանություն և զսպել հակառակորդին՝ չնայած որոշ տեղերում դիրքային կորուստների:
 
Հայկական կողմի մոտեցումն այս տարիներին կառուցվում էր ոչ թե սպառազինության անվերջ մրցավազքի վրա, այլ՝ զսպման արդյունավետ համադրության։ Հենց այդ ռազմավարությունն էր թույլ տալիս պահել որոշակի կայունություն, անգամ երբ Ադրբեջանը տարեկան միլիարդավոր դոլարներ էր ծախսում իր բանակի վրա։ Այս զսպման ուժը չէր կարող ապահովվել միայն քանակով կամ նույնիսկ սպառազինությամբ. այն ներառում էր նաև կազմակերպվածության, լոկալ կադրային պատրաստվածության և մարտավարական ունակությունների համադրություն։ Սերժ Սարգսյանի իշխանության տակ եղած անվտանգության քաղաքականությունը այս առումով հենվում էր իրատեսական գնահատականի վրա՝ Հայաստանը չի կարող հաղթել սպառազինության մրցավազքում, բայց կարող է ստեղծել այնպիսի պաշտպանական միջավայր, որն ադրբեջանական ղեկավարության համար հարձակման գնալու ցանկացած փորձ կդարձնի չափազանց ռիսկային՝ քաղաքական և ռազմական արդյունքի տեսակետից։
 
Այս ռազմավարությունն, ամփոփմամբ, կառուցված էր իրատեսական գնահատականի վրա. Հայաստանը, չունենալով այն ռեսուրսային ներուժը, որը կարող էր մրցել Ադրբեջանի բազմամիլիարդանոց ռազմական բյուջեի հետ, կենտրոնացավ այնպիսի մարտունակ միջավայրի ձևավորման վրա, որը բավարար էր՝ կանխելու արագ պատերազմով լուծման հնարավորությունը։ ՊԲ վերազինման գործընթացը, չլինելով ամբողջական ինստիտուցիոնալ բարեփոխում, այնուամենայնիվ ապահովեց այնպիսի ռազմատեխնիկական և կազմակերպչական մակարդակ, որը հնարավոր դարձրեց զսպել հակառակորդին ու պահպանել ռազմական հավասարակշռության բազային շեմը։ Ապրիլյան պատերազմը 2016-ին դարձավ դրա ամենաակնառու փորձությունը, երբ հստակ երևաց՝ մինչև այդ տարիներ շարունակ իրականացված կուտակային վերազինումը, նպատակային ներդրումներն ու մարտավարական վերակազմավորումները թույլ տվեցին կանխել ռազմաքաղաքական իրավիճակի կտրուկ փլուզումը։ Դա էր այդ տարիների վերազինման տրամաբանության ամփոփ պատասխանը։